úterý 7. října 2014

Měsíční chvástačka: Září 2014



Meme, které vytvořila Judit. O co jde? Úkolem je představit knihy, které vám za daný měsíc přibyly v knihovničce a může jít o knihy co jste: 
Koupili, dostali jako dárek, vyhráli, dostali ke zrecenzování.

Za tenhle měsíc to jsou zas jenom recenzní výtisky a nechci aby to vypadalo, že mám blog jenom kvůli recenzním výtiskům, protože to u mě tak rozhodně neplatí, ale tenhle měsíc jsem nějak ani neměla čas si nějakou koupit, ale nebojte příští měsíc by se tam už něco najít mohlo :). A i když jsem měla narozeniny, tak jsem žádnou knihu nedostala:).

Recenzní výtisky:
Knížku už jsem četla a čekala jsem od ní trochu víc, taková průměrná kniha :). Jsem zvědavá na poslední díl :). Jinak brzo bude recenze :)).

Též přečtená kniha, která byla skvělá, sice pro mladší čtenáře, ale ve strarším neuškodí přečíst se přečíst takovou knihu :).

Na tuhle se chystám ještě tento týden a moc se na ní těším :). Konečně mám šanci si od tohoto autora něco přečíst :)).

Za tuhle jsem fakt strašně moc ráda a neskutečně moc se na ní těším. Krásnou katastrofu jsem nečetla, takže tohle bude moje první knížka od této autorky. Chtěla bych ji rozečíst ještě tento týden, ale vypadá to, že to asi nestihnu.

Nevím co od této knížky čekat, ale už jen podle anotace to vypadá dobře a ta obálka, mě se prostě líbí :D.

A co hezkého jste si pořídily vy ? :)

8 komentářů:

  1. Krásná katastrofa je úplně super!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad si ji časem přečtu a taky se mi bude líbit :).

      Vymazat
  2. Hezké úlovky. Já jsem Krásnou katastrofu taky nečetla, ale Červený vrch mě mile překvapil. A navíc ta obálka je krásná:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Moc se na tu knihu těším :), ano obálka se jim povedla :).

      Vymazat
  3. Krásnou katastrofu mám už taky doma, ale ještě bohužel nebyl čas :-(
    a knihu On jsem četla a líbila se mi. Já si za minulý měsíc koupila krásných 12 knih :-) Selekci, Jen si troufni, Svůdné nebezpečí, Masfieldské panství, On, London Road, Měděný jezdec, Svatba, Proroctví, Jsem roztříštěná, Můj život u sousedů a Přímo do srdce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čas se určitě najde :
      Na ON se hodně těším a jsem fakt na to zvědavá :).
      Jé tak to se máš, samé skvělé kousky :). Měděný jezdec jsem četla a je to moje srdcovka :), jedna z nejlepších knih co jsem kdy četla :). A plno dalšíc knih bych si chtěla taky časem přečíst :D.

      Vymazat
  4. Já bych si chtěla přečíst Červený vrch, jsem zvědavá jak se mi bude líbit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem taky hodně zvědavá, ale myslím, že knížka je přesně pro mě :D.

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)