pondělí 22. září 2014

Měsíční nej - Srpen 2014


Toto meme vytvořila Rodaw.

Knihy, které jsme přečetly v daný měsíc zařadíme do různých kategorií.
Kategorie se můžou některé měnit podle knih.
U některé knihy se může stát že se v některé kategorii objeví vícekrát!!

Seznam knih:

Teprve včera jsem si všimla že tu mám menší rest a tak snad nevadí, že to přidám až teprve dneska :).

Nejlepší kniha
Bylo to těžké rozhodování, určitě by se našli ještě dvě další které bych sem mohla zařadit, ale rozhodla jsem se proto tuhle, protože je doslova okouzlila a je to vážně nádherný příběh, který si určitě přečtěte pokud jste ho ještě nečetli :).

Nejslabší kniha
Tahle kniha není rozhodně vůbec špatná, ale mě bohužel moc nesedla a proto jsem ji taky musela dát jako nejslabší, ale věřím, že plno čtenářů je z této knihy nadšená.

Nejlepší konec (rozuzlení)
Ten konec byl vážně překrásný a já se u něho usmívala pomalu jak malá :DD.

Nejhorší konec
Ten konec nebyl špatný a teď už jsem se s ním vcelku smířila, ale ze začátku jsem byla vážně byla naštvaná a pořád jsem si říkala, že přeci takhle to skončit nemůže, to musí mít pokračování :D. Teď už vím, že si ho prostě musímm domyslet sama :-).

Nejhezčí obálka
Strašně moc se mi tato obálky líbí, i když je filmová.

Nejhorší obálka
Obálka mi piřjde že se příliš nepovedl a ke knize myslím mohli dát lepší. Mě rozhodně tahle obálka na knihu moc nenalákala.

Nejlepší páry
Amy a Roger
Étienne St. Clair a Anna
pan Darcy a Elizabeth
(tady prostě nešlo vybrat jenom jeden pár)

Nejakčnější/Nejnapínavější kniha
Záverečný díl kterému nechyběla akce a především to napětí, protože nešlo ani trochu předpovědět jak to vlastně bude pokračovat a jak to vlastně celé skončí.

Nejromantičtejší kniha
Klasiku kterou snad každý už pomalu četl. Je to krásná romantická knížka :-).

Nejzajímavější námět
Rozhodně jsem musela vybrat tuhle, protože má velmi originální námět.

Největší překvapení
Knížka mě strašně mile překvapila a vážně jsem nečekala, že by se mi mohla tolik líbit :).

2 komentáře:

  1. Tak teď si přidávám Polibek pro Annu na svůj seznam!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to jsem moc ráda :), doufám že se ti to bude líbit :)).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)