neděle 10. srpna 2014

Měsíční chvástačka: Červenec 2014



Meme, které vytvořila Judit. O co jde? Úkolem je představit knihy, které vám za daný měsíc přibyly v knihovničce a může jít o knihy co jste: 
Koupili, dostali jako dárek, vyhráli, dostali ke zrecenzování.

Myslela jsem si, že tenhle měsíc to nebude nic moc, ale je jich víc než jsem čekala :)), takže jsem spokojená :).

Recenzní výtisky:
Knížku už mám přečtenou (brzo bude recenze) a mile mě překvapila.

Taky přečtené a tuhle sérii mám moc ráda. 

 E-kniha
Na tuhle se brzo chystám, je krátká takže to budu mít přečtené rychle, jinak na knihu se fakt těším, vypadá to moc dobře :).

Vyhrála jsem:
Knížku už jsem vyhrála myslím někdy minulý měsíc, ale přišla mi až teď. Mám radost, že se mi podařilo zas něco vyhrát a na knihu jsem fakt zvědavá :).
Vyhrála jsem ji ZDE.

Koupila jsem si:
Tahle knížka vypadá vážně moc dobře a strašně se na ní těším. Vím o ní jenom chvilku, ale to díky Verunce z blogu Zefill, která na tuhle knihu psala recenzi a tolik mě na knihu nalákala, že jsem se rozhodla, že si ji pořídím a přečtu, tak uvidím kdy se k tomu nakonec dostanu :).

Celkem 5 knih. Pro někoho je to možná málo, ale já jsem spokojená :).

8 komentářů:

  1. páni, to mám velikánskou radost, že sis tu knihu koupila :-) jsem opravdu zvědavá, jak se ti bude líbit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda :), to já taky, ale tak snad jo :).

      Vymazat
  2. Nejvíc mě zaujala ta poslední kniha. Těším se na recenzi, jestli bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano recenzi určitě v plánu mám :), teď jen doufat, že i ke knize se brzo dostanu :)).

      Vymazat
  3. Zář by mě zajímala, určitě pak napiš recenzi! :) Jinak máš vážně krásné úlovky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mám v plánu napsat recenzi :) a pokusím se i ke knize dostat brzo :)). Děkuju moc :).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)