Zamilované duše - Recenze

Kniha: Zamilované duše
Díl v sérii: 2
Série: Mezi nebem a zemí
Autorka: Stacey Kade
Počet stran: 208
Nakladatelství: Fragment
Anotace: Alona Dareová - bývalá královna školního plesu a současná královna mrtvých - se vrátí ze záhrobí zpátky na tento svět a zjistí, že dělá něco naprosto nečekaného: pracuje. Místo aby se opalovala u bazénu (což byla její obvyklá prázdninová zábava, když byla živá), stará se o jiné zbloudilé duše. Jejím parťákem pro všechno tohle "pomáhání ostatním" je Will Killian: společenský vyděděnec, médium a kluk, na kterém Aloně záleží víc, než by se jí zamlouvalo.

Také známá jako Stacey Klemstein. Žije na předměstí Chicaga se svým manželem, Gregem, a dvěma vysloužilými závodními chrty, Walker a Pansy. Když nečte nebo nepíše najdete ji u televize sledující své oblíbené pořady (Upíří deníky, Almost human, Živí mrtví, Sherlock a mnoho dalších).

Může obsahovat spoiler z prvního dílu!!

Zdálo se, že Alona se už nevrátí, ale vrátí se zpátky na tento svět a dál pokračuje jako Willův průvodce ze záhrobí. Jenže vztah mezi ní a Wiilem začíná být trochu jiný než dřív. On potká Minu (také médium), ale Alona ji prostě nemá ráda a proto se začne s Willem víc hádat. S tím také zjistí, že není sám kdo vidí duchy a má možobst se stát plnoprávným členem Řádu. Bude ale chtít? Alonu sice chce nechat od toho všeho dál, ale ona mezitím udělá něco, z čeho Will rozhodně nebude mít radost a hlavně neví co má udělat a svou chybu napravit. Co ji na to řekne Will a bude jí vůbec pomoci?

Druhý díl série Mezi nebem a zemí na který jsem se moc těšila.Očekávala jsem, že bude
ještě lepší než první díl, ale bohužel nestalo. Ano, líbilo se mi to, tuhle sérii jsem si dost oblíbila, ale prostě očekávala jsem trochu něco víc a něco málo mi tam prostě chybělo.

Jelikož jsem první díl četla celkem nedávno, tak jsem si příběh ještě vcelku pamatovala dobře. Některé detaily mi ale přesto vypadli, ale dokázala jsem si vzpomenout a pak už jsem jenom četla. Knížka je hodně čtivá, takže u téhle se vážně nudit nebudete, ale i tak si myslím, že se může najít někdo komu knížka nesedne. Hlavně si myslím především starším čtenářům jako jsem i já. Mě se kniha líbila a byla to super oddechovka, ale nic nového mi nepřinesla a ani jsem to teda nečekala. Určitě to ale může zaujmout mladší čtenáře, kdy nemají ještě třeba tolik načteno.

Jako kniha první tak i tente díl vypráví z pohledu Alony, která byla stejně praštěná jako v prvním díle a nijak vic jsem si ji ani poopravdě neoblíbila, pořád mi přijde jako skvěle vymyšlená postava bez které by kniha nebyla ono, ale nic víc. Natož další hlavní postava Will mě neskutečně moc rozčiloval, nevím ani proč teda, ale něco mi na něm lezlo na
nervy. Choval se pro mě divně a prostě na zabití byl.

Proč se mi knížka tak trochu nelíbila tolik jako první díl tak, protože jsem čekala trochu asi víc té akce jako byla v jedničce, ale nějak moc ji tam ani nebylo. Doufala jsem, že i budu někdy občas napnutá a atd.. Ale nechci říct, že je to špatná kniha, to rozhodně ne, mě se i přesto moc líbila a nemohla jsem se dočkat třetího dílu.

Konec knížky byl zajímavý, ale byla jsem spokojená. Hned po přečtení této knihy, jsem měla možnost se pustit hned to posledního dílu, takže jsem ani nějak víc nemusela čekat jak to bude S Willem a Alonou pokračovat dál.

Shrnutí: Moc pěkná oddechovka, kterou vám doporučuji. Především na léto si myslím, že je to ideální čtení. Knihu jsem nakonec hodnotila stejně jako první díl, protože za prvé já nedám půlkové hodnocení a za druhé, protože i přes ty mé negativita si to zaslouží, ale jsou to velmi slabé čtyři hvězdičky.

70 %

Tímto bych chtěla mockrát poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.