středa 2. července 2014

Waiting on Wednesday (23)



Cílem meme je každou středu ukázat knihu, kterou si chceš přečíst.


Potrhaná křídla
Ruta Sepetysová

Anotace: New Orleans padesátých let – zábava, saxofony, intriky i černá ruka mafie. Josie Moraineová přišla do města „velké pohody“ s matkou. S matkou, která jí slibovala panenku, když bude hodná, ale nikdy si na to pak nevzpomněla, s matkou, která byla prostitutkou a milovala drahé šperky, s matkou, která se o ni neuměla a možná ani nechtěla postarat. Josie se ale dokázala postavit na vlastní nohy a má hlavu plnou snů. Dokáže si je však splnit? Dokáže se vymanit z bahna Čtvrti, které se jí snaží stáhnout dolů? A dokáže se vyrovnat s lidskými slabostmi, zradami a křivdami a poznat, kde je pravda?
Další kniha od autorky světově uznávaného románu V šedých tónech, která vás nenechá chladnými, s postavami, které vám budou ožívat před očima. Ruta Sepetysová svou druhou knihou dokázala spisovatelsky vyspět a právem se zařadila mezi významné autory současnosti. 

Nedávno jsem od této autorky četla knížku V šedých tónech, takže bych si chtěla brzo přečíst i tuto knížku, která bude podle anotace úplně o nečem jiném, ale i tak se na knížku moc těším.

8 komentářů:

  1. Já V šedých tónech nečetla, ale Potrhaná křídla mám doma a mám je naplánované na prázdniny, tak se na ně moc těším. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Určitě si to taky zkus přečíst a uvidíš :)).

      Vymazat
  3. Knihu si chci co nejdřív přečíst a doufám, že se mi to podaří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, jsem zvědavá na tvůj názor :).

      Vymazat
  4. Tuhle si chci taky přečíst. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)