neděle 20. července 2014

Posuď knihu podle obalu (4)



Meme pořádá Syki.

Cílem nedělního meme je zveřejnit obálku, anotaci knihy a hlavně názor na obálku.

Kniha: Měděný jezdec
Autorka: Paullina Simonsová
Vydáno (rok): 2012
AnotacePoutavá historická freska je zároveň nezapomenutelným příběhem o lásce vzdorující hrůzám války i lidské zášti. 17letá Taťána vyrostla v Leningradě, v městě, kde památníky zašlé slávy kontrastují s šedivou realitou stalinského Ruska. V roce 1941, ten den, kdy Němci napadnou Rusko, se Taťána poprvé zamiluje - vzápětí pocítí trpkost zakázané lásky: nadporučík Alexandr Bělov je vyvolený její sestry Dáši. Navíc má Alexandr temné tajemství - pochází z rodiny amerických komunistů, kterou zlikvidovalo NKVD. Lásce Taťány a Alexandra není přáno: město drtí německá blokáda, hladomor, zima a všudypřítomný strach ze smrti. Ale jindy slabá Táňa se ukáže jako nejsilnější člen rodiny a s Alexandrovou pomocí překonává všechny útrapy. Nejtěžší zkouškou však bude odolat vlastní touze.

Můj názor na obálku: 
Tahle obálka se asi ne líbí úplně všem, ale mě se moc líbí a myslím si, že se dokonale hodí ke knize a k příběhu. Je pravda, že tahle kniha mě spíše zaujala svojí anotací a názoru ostatních, ale i tak myslím, že může kniha především zaujmout svojí obálkou.

8 komentářů:

  1. Ta obálka je tak zvláštní, až je pěkná. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím mě se taky líbí :))

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se ta obálka taky hodně líbí. Je zvláštní originální a příjemná. A mě naprosto upoutala! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se mi líbí obálka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)