neděle 1. června 2014

Na čekačce (Červen 2014)



Meme vymyslela Fierush

Cílem meme je vytvořit si seznam knih, které si chci přečíst za daný měsíc a hlavně se snažit to splnit.

Chci si přečíst:
1. Rezistence (re-reading) - Veronica Roth
2. Aliance - Veronica Roth
3. Hvězdy nám nepřály - John Green
4. Měděný jezdec - Paullina Simons
5. V podsvětí - Meagan Spooner
6. Dvakrát dospělá - Lenka Lanczová
7. Všechny cesty vedou do hrobu - Seth MacFarlane
8. Jestli zůstanu - Gayle Formanová
9. Zamilované duše - Stacey Kade
10. Čekání na zázrak - Stacey Kade
11. V šedých tónech - Ruta Sepetys
12. Bajky Barda Beedleho - J.K. Rowlingová

11 komentářů:

  1. držím pěsti, ten Měděný jezdec je docela nápor, ale věřím, že to zvládneš ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). No právě, ale taky budu doufat, že to všechno přečtu :).

      Vymazat
  2. Pěkné knihy :)) Hvězdy nám nepřály jsou super :)) a Divergence :3 Čtyřka <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo :). Proto doufám že se budou líbit i mě :). Jo Čtyřku zbožňuju :).

      Vymazat
  3. Držím palečky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dvakrát dospělou ti mohu jen doporučit, četla jsem ji o Vánocích a moc se mi líbila. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Alianci si chci taky přečíst. Jen nevím jestli to stihnu tento měsíc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to chci určitě stihnout :D, jsem na to dost zvědavá, snad to mě nezklame :).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)