středa 18. června 2014

Hrej tajně - Recenze


Kniha: Hrej tajně
Díl v sérii: 2
Série: The Game
Autorka: Emma Hart
Počet stran: 200
Nakladatelství: Galatea
Anotace: Aston Banks se nikdy nechtěl zaplést do vztahu s Megan Harperovou – ani té osudné noci. Od dětství ho pronásledují děsivé vzpomínky, se kterými není schopen se vypořádat. Ví, že právě ona by dokázala během chvíle prorazit ochrannou zeď, kterou kolem sebe postavil, aniž by si to uvědomil.

Braden, Meganin dlouholetý přítel z dětství, nad ní drží ochrannou ruku, a ona ho rozhodně neměla v plánu zklamat tím, že si něco začne s Astonem. Když však pozná, že Aston není jen typický frajírek, jakým se zpočátku jevil, už není cesty zpět…

Astonovo dětství bylo horší než si vůbec Megan uměla představit. Její láska je ale mnohem silnější než démoni, kteří ho dennodenně pronásledují. Ani Aston se už dál nedokáže lásce bránit, ale právě díky ní se může svým démonům postavit a porazit je. Konečně má šanci poprat se s tím, co je ukryto hluboko v jeho nitru… s tím, čemu už nikdy nechtěl čelit… s tím, čemu se tak dlouho vyhýbal. S tím vším se ale musí vypořádat tak, aniž by Braden něco zjistil…

Uchovat jejich vztah v tajnosti nemohlo být nikdy těžší…


Něco o autorce:
Během dne se obléká do pláště a říká si Super Máma, protože musí zápasit s dvouletým potomkem a dalším, který se chystá na svět. V noci však plášť superhrdinky odloží, naplní si sklenici džusu a píše knihy. 
Ráda píše o kouzelných věcech, polibcích a všem, co se hodí do jejích příběhů. Musí v nich povinně vystupovat sarkastické a vtipné postavy a stejně tak i sexy chlapi. Zrovna teď Emma pracuje na takovém množství knih, že se to snad ani nedá spočítat. Hrozně ráda je něčím zaměstnaná - teda pokud nejde o umývání nádobí. Ale zrovna během této neoblíbené činnosti přicházejí k životu její nejlepší nápady...


Druhý díl vypráví o příběhu Megan a Aston. Megan je nejlepší kamarádka Maddie a Braden je její brácha. Aston se zas kamarádí s Bradenem, ale svou sestru chrání před klukami, hlavně před Astonem, který se vyspí s každou holkou kterou vidí. Jenže Maddie a Braden odjedou o víkendu za jeho rodičemi a vše se náhle změní. Aston se s Megan vyspí a Astonovi se změní celý jeho život.. zamiluje se do ní. Snaží se svůj vztah utajit, ale jak dlouho se jim to podaří?



Na druhý díl jsem se těšila hned jak jsem dočetla první díl. Když mi kniha přišla byla jsem jako jedna z mála překvapená jak je knížka krátká. Má pouhých 200 stran. A to jsem vědělam, že přelousknu hned a já si přeci jen chtěla knížku víc užít. Teď už jsi jen musím počkat na třetí díl, který se bude jmenovat Hrej férově.

Jinak se mi knížka líbila moc. Byla čtivá, ale nic extra od knížky nečekejte. Je to fajn oddechovka, kterou si vážně užijete. Jedinou výtku kterou mám je, že kniha byla na mě především ze začátku moc romantická, pomalu až červená knihovna a to já už moc nemusím. Mohla to autorka trochu ubrat a já doufám, že ve trojce to takhle nebude. 

Celkově to moc nechci srovnávat s prvním díle. Přece jen každý díl je něčím vyjímečný a mě se líbily oba díly a podle mě je to skvělá série, která se zařadila mezi mé oblíbené. A na to, že je autorka celkem mladá, tak podle mě píše moc dobře a já doufám, že u nás vydají i její další jiné knihy. 

Knížka vypráví z pohledu obou hlavních, první je Megan, kterou jsem si oblíbila a díky druhému dílu jsme měli možnost ji více poznat. Ze začátku jsem ji sice nepochopila moc, proč vlastně udělala to co udělala, ale to je myslím teď už celkem fuk. A kniha také vypraví z pohledu Astona, a on byl prostě úplně dokonalý a víc k němu slov ani není potřeba :).

Závěr knihy se mi moc líbil a byl lepší než ta první část. Už bych řekla, že tam nebyla tolik ta romantika, ale především jsem mohli lépe poznat Astona a díky hlavně tomu závěru jsem si ho dost obíblila. Škoda jen, že takhle dokonalý kluk určitě neexistuje. 

Shrnutí: Pokud jste četli první díl tak se určitě puste i do druhého dílu, určitě se vám to taky bude líbit. Pokud  jste ale nečetli ani první díl zatím, tak to určitě zkuste napravit a přečtě si oba díly. Ale pokud budete srovnávat druhý díl s prvním dílem tak vám to může připadat oproti předešlému dílu trochu slabší. Ale mě se to moc líbilo a já jsem byla stoprocentně spokojená a tu knížku mám moc ráda, jen teda mohla mít více stránek. Všem jsem ji moc doporučuji!!!

Obálky
Mě se všichni líbí moc :).
Anglická

Německá

Česká
Hodnocení obálky

Moje hodnocení

Hodnocení v procentech
80 %

Tímto bych chtěla mockrát poděkovat nakladatelstvíGalatea za poskytnutí recenzního výtisku.
Knihu si můžete objednat ZDE.

8 komentářů:

  1. Já to teda s jedničkou srovnávala a bylo to v tom porovnání slabý... :) Ale jinak se mi to taky líbilo :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to slabší, ale mě se to i tak líbilo a nechci to srovnávat právě proto, protože každý ten díl je jakoby o něčem jiném :).

      Vymazat
  2. Anonymní19/6/14

    Hrej hráčem bylo super, na tohle se fakt moc těším! :) Mám chuť na nějaké to intimčo :D
    Pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš se na to co těšit :), snad se ti to bude líbit :).
      Děkuju :).

      Vymazat
  3. Dlhšie už premýšlam nad prečítaním série :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se na to těším! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)