pátek 27. června 2014

Blogger TAG (3. část)



Po týdnu tu mám další část, tentokrát už poslední :). Poslední dvě nominace :). Oběma blogerkám moc děkuju za nominaci.


1. Proč si začala číst?
Tak tady popravdě ani nějak nevím. Vždycky mě to, ale nějak lákalo a někdy jsem něco přečetla. Teď už ale bez knížky nedám ani ránu :D.

2. Co ráda děláš, když nečteš?
Tak mimo to že ráda čtu, tak ráda koukám i na seriály a filmy. I když na ty teď nebyl moc čas. O prázdninách bych to ale chtěla napravit.. 

3. Jaký žánr upřednostňuješ?
Já čtu nějak všechno co mi padne pod ruku a žánr knihy nějak moc neřeším. Ale nejvíc čtu asi YA.

4. Jaký je tvůj oblíbený film podle knihy?
Tak já nějak moc jich nemám, ale pár by se jich našlo. Určitě tam patří Harry Potter. I
když je kniha ještě mnohem lepší, tak na Harryho bych mohla koukat pořád dokola. Pak je to určitě i Hostitel, Hunger Games, nově i Divergence a možná ještě nějaký by se našel.
5. Která kniha podle tebe nezasloužila vydání? 
Tak na tuhle otázku ani moc asi neodpovím. protože já si myslím, že každá kniha si zaslouží aspoň trochu to vydání. I když ta knížka se autorce moc nepovedla. A ani jsem žádnou takovou snad ani nečetla. 

6. Jaká je tvoje nejoblíbenejší kniha? A proč?
Tyhle otázky vážně nesnáším :D. Já jich mám mnohem víc, ale dvě série, které mám vážně dost oblíbené je Divergence a Harry Potter :). Divergence, protože je to pro mě jedna z nejlepších dystopií co jsem kdy četla a Harry Potter.. no řekněte kdo by tu sérii nemiloval ? 

7. Na co se strašně dlouho chystáš, ale nikdy není čas?
Ani nevím, ale vím že jsem si hodně dlouhou dobu chtěla přečíst Měděného jezdce a to budu číst asi tak možná příští týden a strašně moc se na tu knížku těším :).

8. Kolik stranová byla nejdelší kniha, kterou si četla?
Tak to vím moc dobře a byl to pátý díl Harryho Pottera Fénixův řád :), který má asi 799 stran.

9. Do kterého knižního světa by si jela na dovolenou?
Hodně mě láká poslední dobou Narnie, takže to vidím asi tam :D a vidím to na to, že si brzo budu chtít přečíst knížky, které jsem zatím neměla možnost se k nim dostat, tak snad někdy se mi to poštěstí.

10. Kterou postavu by jsi chtěla potkat a nejraději ji vyfackoval? 
Zajímavá otázka :D. Nevím proč, ale jako první mě napadnul Dimitrij ze série Vampýrská akademie. Konkretné se to týká pátého dílu Spoutaní magií, kde mě nehorázně štval :D.

Nominace z blogu Knižní maniačky

1. Jednoduchá otázka na rozběh. Co na čtení miluješ nejvíc?
Zapomenu na realitu. 

2. Existuje knižní postava, kterou by jsi nejradši uškrtila?
Je pravda, že mě dokáže hodně postav naštvat, ale asi bych nechtěla uškrtit nikoho. Myslím, že by to mohla být na druhou stranu škoda :D.

3. Jaký styl hudby preferuješ?
Tak já nějak tohle moc neřeším, poslouchám to co se mi zrovna líbí :).

4. Kdyby byla možnost vystupovat v knize, která by to byla?
Moc mě láká Harry Potter :D. Chtěla bych taky umět kouzlit a mít svojí hůlku :).

5. Domácí autor nebo zahraniční?
Tak tohle taky nějak moc neřeším, ale popravdě mám radši asi víc ty zahraniční. I když ty naši taky podle mě nejsou vůbec špatný. Pár knih už jsem přečetla a nějak takhle jak vzpomínám tak se mi líbí všechny a nějak mě žádná nijak nikdy nezklamala myslím. 

6. Internetové knihkupectví nebo kamenné knihkupectví?
Oba mají výhody i nevýhody. Na internetu se dají v některých e-shopech sehnat knížky za mnohem lepší cenu, ale zas si knihu nemůžete vybrat a může vám kldně přijít trochu poškozená a na knížku musíte chvilku počkat než vám přijde. Za to v kamenném knihkupectví si knížku můžete vybrat sami podle sebe a máte ji hned a můžete třeba i hned číst, ale někdy jsou nevýhodné ty ceny. 

7. Ovlivňuje tě při koupi knihy obálka?
Tak já knihy moc nekupuju, ale jo někdy to tak bývá, protože tomu se prostě nedá odolat.

8. Díváš se na filmy zpracované podle knihy?
Jo dívám se. Ale vždycky se snažím nejdřív přečíst knihu a pak teprve si kouknu na film. U některých jsem to už nevydržela a bohužel koukla na film dříve a knížku mám třeba teprve v plánu přečíst.

9. Na jakou knihu se momentálně nejvíc těšíš?
Tak momentálně se hodně těším na druhý díl Sirotčince, který by měl vyjít v srpnu a moc se na tu knihu těším, snad se k ní brzo dostanu.


10. Co ráda děláš, když nečteš?
Tak ráda koukám na filmy a seriály. Dále pak voln čas travím s přáteli a nebo s rodinou :).

Tak a to je už úplně všechno. Naštěstí mě nikdo už další nenominoval. Jinak všem chci ještě jednou poděkovat těm co mě nominovali. Moc si toho vážím!! :) A brzo se můžete těšit na další TAG ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)