pátek 13. června 2014

Blogger TAG (1.část)



Tenhle TAG určitě každý zná :). I já jsem byla nominovaná, ale ke sepsání článku jsem se dostala teprve dneska. Asi jste si mohli všimnout, že tohle je první část. Ano, tenhle TAG jsem si rozdělila na tři části, protože mě nominovalo celkem 6 blogerů, kterým moc děkuju!! Opravdu jsem to nečekala, a rozhodla jsem se i proto že to rozdělím na tři části, jinak by to bylo moc dlouhé a nikoho by to nebylo číst, ale zas chci nominaci splnit u všech. A další věc, kterou si u sebe malinko pozměním je ta, že nebudu vymýšlet další otázky a nominovat další, protože si myslím, že už i tak každý byl. V první části zodpovím na 10 věcí o sobě a na otázky od dvou blogerů, ve druhé se můžete těšit na další várku otázek od dvou blogerů a ve třetí už jen ten zbytek, snad mě do té doby nikdo nenominuje, ale myslím, že teď už to nehrozí :D.

Pravidla
1. Povězte o sobě 10 věcí.
2. Odpověz na deset otázek blogera, který tě nominoval.
3. Nominujte pět blogerů, kteří mají méně než 200 čtenářů za den.
4. Vymysli deset otázek pro ty, které budeš nominovat.
5. Informuj blogery, které jsi nominoval/a.

10 věcí o mně 
1. Miluju čokoládu a poslední dobou se stala mojí závislostí.
2. Mám bráchu (dvojče) a mladší sestru. 
3. Díky blogu se ze mě stává pořád větší knihomol.
4. Miluju poslouchání písniček a poslouchám je snad pořád.
5. Chodím na zdravotnickou školu a lepší školu jsem si vybrat nemohla.
6. Jsem citlivý člověk a všechno si někdy moc beru.
7. Brečím u knížek, i když je pravda, že teď už jsem nějakou dobou nad žádnou nebrečela.
8. Mám ráda děti, proto bych chtěla velkou rodinu :D.
9. Už odmalička jsem hrála tenis. Teď jsem s tím přestala.
10. Moc ráda cestuju a chtěla bych se podívat kamkoliv by to šlo. 

Nominace od Nikol z Knižního království

1. Co Tě přivedlo k tomu, abys začala blogovat?
Začalo to tím, že jsem na YouTube našla videa od Rodaw, která byla mou největší inspirací založit si taky blog. Později jsem začala narážet i na blogy a hrozně mě to chytlo a chtěla jsem to taky zkusit mít a jsem moc ráda, že mi to už tak dlouho vydrželo. 

2. Kdy čteš nejraději? (ráno, večer, v noci)
Ráno nečtu vůbec to jsem ráda, že vůbec vstanu a dojdu do školy :). Většinou čtu odpoledne, hlavně teda o víkendu. Přes týden čtu hlavně večer, tak dvě hodiny než jdu spát. A v noci nedokážu číst vůbec, já často usínám, protože jsem unavená, o prázdninách to třeba bude jiný. Jinak nejraději čtu spíše večer, přijde mi, že na to mám celkově větší klid než přes den.

3. Kde čteš nejraději? 
Nejlepší je postel a taky to tak zůstane. Vždycky najdu polohu u které vydržím dlouho. Nebo někdy čtu i na židli a mám podepřené nohy, za poslední dobu jsem si to docela oblíbila.

4. Poslední kniha kterou jsi četla? 
Tak naposledy jsem četla re-reading Rezistence a tuhle knížku určitě každý aspoň zná, je
to dokonalá kniha (série), i když je pravda, že ten druhý díl se některým už tolik nelíbil, tak mě se teda líbil moc, na první díl to, ale nemá to je pravda. Jinak momentálně čtu třetí díl a ten je taky skvělý.

5. První kniha, kterou sis pořídila do své knihovničky? 
Tak to netuším vůbec, přece jen je to už nějaká doba. Ale vím, že mezi první co jsem si do knihovničky pořídila byla kniha Střípky duší a víte co je nejhorší? Zatím jsem ji nečetla a úplně se za to stydím, ale tyhle prázdniny mám v plánu to konečně napravit, tak snad to vyjde.  

6. Jakou zemi preferuješ nejvíce? Jezdíš ráda do zahraničí?
Tak to nevím, mě se líbí každá něčím jiným. Sice jsem na mnoha místech zatím nebyla, časem toho snad uvidím víc, ale nemůžu říct, kterou preferuji nejvíce. A jinak jezdím moc ráda do zahraničí, i když to cestování je někdy náročný, miluju poznávání jiné země a kdybych mohla, klidně bych celý život jenom cestovala a nedělala nic jiného, ale nejde to. :))

7. Sleduješ seriály nebo filmy? Jestli ano, tak jaké jsou Tvé nejoblíbenější?
Ano sleduju jak seriály tak filmy a oboje mám moc ráda. Seriály jsem teď docela flákala a neměla jsem na ně tolik čas, ale o prázdninách chci určitě koukat. Na filmy jsem občas koukala a ty mám prostě ráda :). Mezi oblíbené seriály patří určitě Star Crossed, Teorie velkého třesku, Once Upon a Time, Under the Dome, The Walking Dead, Witches of East End a atd.. Filmů mám oblíbených moc, ale tak určitě Hostitel, Avatar, Pán Prstenů, Harry Potter, Divergence, Vampire Academy, Pařba ve Vegas, Hunger Games, Terapie láskou, Jak vycvičit draka, Na vlásku, Světová válka Z, Já,legenda, Zrození šampióna, Milý Johne.. a mohla bych pokračovat do nekonečna :D.

8. Tvé oblíbené jídlo?
Já jím snad úplně všechno, takže nějak moc oblíbené jídlo ani nemám :). Ale jedno které mám ráda, tak je svíčková nebo vepřový řízek :D. 

9. Máš doma nějaké zvířátko? Jestli ano, tak jaké? Jestli ne, tak jaké by sis přála do budoucna?
Ano máme jich celkem dost doma :). Máme křečka, rybičky, asi 7 andulek a jedno velkýho zlatíčka psa Maxa. Málo jich určitě není :)). Jinak do budoucna bych já chtěla mít buď právě psa, kočku a nebo králíka.

10. Co plánuješ na prázdniny?
Popravdě žádný plány ani nějak nemám. S rodinou na žádnou dovolenou nepojedem tak budu hlavně doma. Určitě ale budem jezdit na chatu a tam je vždycky sranda. Jinak mám určitě v plánu přečíst spoustu knih a koukat hlavně na seriály :). A třeba postupem se něco najde :).

Nominace od Veru/Adelice z Knižní louky

1. Máš oblíbený knižní žánr nebo čteš víceméně vše co tě zaujme?
Čtu více méně to co mš zaujme podle anotace nebo ohlasu čtenářů. Jinak nemám nějak vyhrazený žánr, ale nejvíc čtu asi YA, romány a dystopie.

2. Kdybys mohla být v těle nějaké knižní postavy kdo by to byl a proč?
Tak to je celkem těžká otázka a nevím moc koho teď vybrat. Kdybych víc přemýšlela, tak
bych si vzpomněla asi na více, ale jako první jsem si vzpomněla na Rose z Vampýrské akademie. Protože se mi na ní líbilo jak byla odvažná a co všechno dokázala, hrozně jsem při čtení té série chtěla být jako ona. :)
3. Máš vysněnou nějakou práci reálnou (popelář) nebo klidně nereálnou (např. lovec duchů)?
Tak nereálná mě nějak teď žádná nenapadá, ale v reálu i když nemám pořád jasno a zatím mám na to i čas, tak jelikož chodím na zdravotnickou školu, tak bych si chtěla určitě něco vybrat z tohohle oboru. V září půjdu do druháku, takže praxe mě teprve čeká, určitě bych se rozhodovala částečně i podle ní. Ale hodně mě láká pracovat u malých dětech, především miminka :).

4. Máš oblíbenou nějakou knižní klasiku? Jakou?
Tak to mám hned dvě. První je Rozum a cit od Jane Austen. To byla skvělá kniha. Knihu jsem četla minulé léto a mám v plánu si už co nejdřív přečíst její další knihu a to Pýchu a předsudek, která bude taky určitě skvělá. Další je to kniha Malé ženy od L.M. Alcottové, ta knížka byla prostě dokonalá a mám ji moc ráda.  Dřív jsem si myslela, že na klasiky moc nejsem, ale je to určitě žánr který bych chtěla číst i více. 

5. Když máme před prázdninami - kdybys mohla na dovolenou kamkoliv, ať už na
reálné místo nebo místo z knihy, kam by to bylo?         Tak co se týče reálného místa tak momentálně bych nejvíc chtěla do Itálie nebo Francie. A na místo z knihy bych chtěla momentálně nějak do Narnie :). Nedávno jsem viděla kousek prvního dílu a vidím, že si musím zkusit přečíst i knihy :).
6. Bojíš se něčeho nebo máš nějaké fobie?
Možná to bude znít zvláštně nebo divně, ale popravdě se bojím toho co bude v budoucnu, nemám teď úplně nejlepší období, tak se bojím toho co by se ještě mohlo stát.
Jinak mám i fobie, nevím sice kolik, ale asi takové o kterých vím moc dobře, tak je to určitě Klaustrofobie (uzavřené prostory), Arachnofobie (strach z pavouků) a Akrofobie (strach z výšek). Minimálně první a tu třetí bych chtěla někdy zkusit překonat.:)

7. Kolik průměrně dostaneš knih na narozeniny nebo na Vánoce?
Tak já knihy od rodičů moc nedostávám, ale tak asi max. 2.

8. Jaké je tvé oblíbené jídlo, a které by jsi nedala do pusy ani za milion?
Na tohle už jsem jednou odpovídala, je jich určitě víc, ale nejvíc asi svíčková a vepřový řízek. Jinak do pusy bych asi nikdy nedala mořské plody.

9. Je nějaké jídlo, které si ještě nejedla a chtěla by jsi ho vyzkoušet?
Ano, určitě bych chtěla jednou moc vyzkoušet sushi nebo mě lákají taková ta jídla typická pro danou zemi.

10. Jako poslední - máš domácího mazlíčka? Pokud ano vlož fotku. 
Ano mám jich víc, největší zlatíčko je asi pes Max :) a našla jsem jenom rok starou fotku tak snad to nevadí, vůbec takhle sice už nevypadá, to byl ještě mimino :D.
No není krásný ? :)
Další článek bude snad brzo :), zatím se mějte krásně :)).
A ještě jednou děkuju oběma blogerkám za nominaci!

6 komentářů:

  1. Sledujem dosť veľa seriálov a kukala som aj Star-crossed. Práve začínalo ísť do tuhého a oni to zrušili. Aspoňže napísali na net, čo sa malo diať v druhej sérii :D ako tak som to predýchala.

    Hrala si tenis? Uf, mne by z toho odpadla ruka, ja som skôr futbalový človek. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni to zrušili? :o A já si myslela, že to bude mít pokračování, konečně mě začne nějaký seriál bavit a oni to zruší -_- :D.

      Jo hrála jsem :), a neboj neupadla by ti :)).

      Vymazat
  2. Taky jsem hrála tenis :) pěkné odpovědi :)) je fajn se o tobě dozvedět něco víc :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak to je super :). Tak to jsem ráda :) že se líbí :).

      Vymazat
  3. jéja, tak ta fotka vašeho pejska mě úplně rozněžnila :-) musíš sem někdy přidat další fotky, moc ráda se dívám na domácí zvířátka dalších lidí :-)

    a taky mě zaujalo, že máš třeba ráda Zrození šampiona. to mi přišlo, že tenhle film nezná moc lidí na to, jak je super :-) Střípky duší jsem četla asi před necelým rokem a líbily se mi na 4 hvězdy, tak jsem zvědavá, co na ni řekneš ;-)

    fakticky moc pěkný tag :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda :). Mám i starší fotky, ale ne u sebe, snad ještě někdy nějakou přidám :).

      Na ten film jsem přišla úplně náhodou. Jednou dával v televizi a i když na ní moc nekoukám, tak tenhle film mě tolik zaujal a tolik se mi líbil že stal mým oblíbeným :)). Tak snad se mi to taky bude líbit :D.

      Díky :).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)