Ztracení - Recenze

Kniha: Ztracení
Díl v sérii: 4
Série: Temná akademie
Autorka: Gabriella Poole
Počet stran: 272 stran
Nakladatelství: Fragment
Anotace: Darkova akademie se stěhuje na nové místo, k nádhernému tyrkysovému moři do Keni. Cassie se trápí ztrátou milovaného Ranjita. Ten je na útěku a Cassie je rozhodnutá udělat vše pro to, aby ho našla. Vrací se však zlá Kateřina a její matka – obě silnější než kdy dříve. Cassie ví, že její láska k Ranjitovi je její největší slabostí. Musí učinit zásadní rozhodnutí…
Závěrečný díl napínavé tajemné série.

Narodila se v Glasgow a snažila se psát celý život. Ať už pracovala jako uvaděčka v divadle, obchodní asistentka, moderátorka v rádiu nebo barmanka. Když se přestěhovala na Barbados, živila se jako zpěvačka v irském baru a začala psát profesionálně.
Později se přestěhovala zpět do Skotska - Morayshire se svým manželem a dvojčaty. Mají labradora, křečka, šílené kočky a nervní rybičky.

Může obsahovat spoiler!!!

Závěrečný díl Temné akademie se odehrává v Keni. Cassie ztratila svého Ranjita a musí žít svůj život dál. Díky tomu má své přátelé Isabellu a Richarda, kteří ji hodně pomohl. Jenže po čase se Cassie nemůže smířit s tím, že o Ranjita přišla a pokusí se ho najít. Na scénu také přichází Kateřina a její matka a díky ním se akorát vše zhorší a může se stát něco hrozného. Najde Cassie svého Ranjita a jak to vlastně celé dopadne?

Na závěrečný díl jsem se hodně těšila, už jen pro, že mě třetí díl hodně překvapil a hodně se mi líbil. Byla jsem zvědavá, jak to vlastně celé dopadne a tak nějak jsem předem už měla představu jak by to mohl dopadnout. Ale celkově můžu říct, že mě kniha zklamala. Ani nevím nějak proč, ale čekala jsme od toho víc, třeba i větší zvrat nebo tak, ale něco mi tomu chybělo.

Na celé sérii se mi líbilo, jak se měnilo prostředí a jak se akademie každý semestr stěhovala na nové místo. Keňa se mi líbila ze všech nejvíc a proto má u mě ten poslední díl takový plus. Celkově kdybych se třeba na poslední díl tolik netěšila, tak by mě kniha třeba nezklamala. Ale já ani nevím moc, proč mě zklamala, akce na konci knihy bylo dostatek, ale možná to bude tím, že až tak se mi kniha nelíbila jak bych asi chtěla.

Postavy.. Vyskytují se na to pořád ty samé postavy, takže myslím, že už nějak nemusím
představovat, jen snad řeknu to, že Cassie jsem zpočátku moc nemusela, ale postupem času jsem ji začala mít ráda, a možná mi přeci jen budu trochu chybět.

Závěr knihy byl plný akce, ale další věc co mi to tu chybělo bylo napětí, nevím čekala jsem prostě víc, že třeba nebudu dýchat a strachovat se o hlavní hrdiny, ale nic nepřišlo. Z koncem nemůžu moc říct, že bych byla spokojená, jako svým způsobem ano, ale i tak mě prostě autorka něčím tak naštvala, že bych vám to nejradši řekla, ale myslím, že to byl asi hodně velký spoiler. Já už jsem to docela rozdýchala a beru to tak, že jsem tuhle sérii dočetla a že zas tak špatná nebyla.

Shrnutí: Pokud jste začali číst tuhle sérii, tak sebe bych ji vám doporučila dočíst, je to fajn oddechovka a nad knihou nemusíte tolik přemýšlet. Jinak bych ji doporučila spíše mladším čtenářům, která by se kniha mohla líbit podle mě mnohem více.

48 %

Tímto bych chtěla mockrát poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.
Knihu si můžete objednat ZDE.