středa 7. května 2014

Měsíční nej - Duben 2014


Toto meme vytvořila Rodaw.

Knihy, které jsme přečetly v daný měsíc zařadíme do různých kategorií.
Kategorie se můžou některé měnit podle knih.
U některé knihy se může stát že se v některé kategorii objeví vícekrát!!

Seznam knih:

Tenhle měsíc oproti minulému byl podstatně lepší a já z toho mám vážně radost :). Jen ten výběr nebude jednoduchý, no uvidíte sami :).

Nejlepší kniha

Tenhle měsíc jsem tak trochu porušila pravidlo vybrat jenom jednu a vybrala jsem tentokrát dvě nejlepší knihy (tu druhá je spíše série :D), ale věřte mi tady to jinak prostě nešlo udělat. Obě knihy jsou úplně o něčem jiném a prostě já jsem si je strašně oblíbila a jsou to pro mě jedny z nejlepších knih co jsem kdy četla. Kdo četl obě knihy tak mě určitě pochopí :).

Nejslabší kniha
Kniha určitě nebyla tak špatná, mě se chvílemi i moc líbila, ale tady jsem jinou vybrat nemohla.

Nejlepší konec (rozuzlení)
Trochu jsem váhala jakou knihu vybrat, ale nakonec jsem vybrala tuhle, protože tady se mi ten konec líbil ze všech nejvíc a byla jsem spokojená jak to celé dopadlo.

Nejhorší konec
Tak a tady jsem zas měla úplné jasno. Takhle otevřený konec jsem nezažila snad v žadné knížce, i když vlastně možná jo :D, ale teď si na žádnou nemůžu vzpomenout. Pokud bych neměla u sebe druhý díl tak bych se asi zbláznila, ale já ho naštěstí měla a byla jsem v klidu. Ale obdivuji ty, kteří si třeba museli chvíli počkat na český překlad.

Nejhezčí obálka
Zase bych se jich našlo mnohem víc, ale vybrala jsem tuhle, protože se mi strašně líbí a už jenom kvůli té obálce jsem si chtěla knížku přečíst :D, což bych neměla moc já vím :), ale já si nemůžu někdy pomoc.

Nejhorší obálka
A tady jsem zas měla jasno. Nechápu proč vždycky v tom horší mám hned jasno :D, ale asi to bude tím, že toho se vždycky najde míň. Tahle obálka se vážně nepovedlo a proto si myslím, že kniha ani moc nezaujme moc čtenářů a i když já nejsem taky velký nadšenec téhle knihy, tak by si zasloužila třeba i víc pozornosti.

Nejlepší pár
Lucas a Jacqueline - Jeden z nejlepších párů :), oba jsem si hodně oblíbila.

Noah a Allie - Kdo by si je neoblíbil ? :) Taky patří k jedním z nejlepších u mě.

Vím zase jsem tu malinko porušila pravidlo :D.

Nejakčnější/Nejnapínavější kniha
Tak tahle extra akční a napínavou knihu jsem nečetla ani nepamatuji. Ke konci jsem pomalu už ani nedýchala. Kdo četl ví jaký byl konec a věřte mi to bylo něco šílenýho :D, hlavně když se vžijete do postav, to je podle mě pak ještě horší a pokud jste to nečetli tak si to musíte přečíst :).

Nejromantičtější kniha
Knih by se tenhle měsíc našlo určitě více, ale řekla bych že ze všech nejvíc to byla právě tahle, někomu to možná nemusí pak úplně sednout, ale v mě to v téhle knize nějak moc nevadilo.

Nejzajímavější námět
Tak tohle je úplně dokonalý, originální námět a naprosto mě uchvátil.

Největší překvapení
Kniha mě velice mile překvapila a popravdě jsem od toho radši moc neočekávala, ale nakonec se mi kniha líbila a byla to super oddechovka. Určitě mám v plánu si časem přečíst i další díly.

A jaká kniha se za měsíc Duben nejvíc líbila vám???

6 komentářů:

  1. :D pěkné knihy :) Easy a Monument 14 :O u se nemůžu dočkat až si ho přečtu :D už mám rozepsané měsíční nej za duben :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá co na něj pak řekneš ;). Super těším se :)).

      Vymazat
  2. Jééj najlepší pár :) Jednoznačne

    OdpovědětVymazat
  3. O Monumentu 14 už jsem toho tolik slyšela :O Musím si to přečíst!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si to přečti, uvidíš že to bude stát za to ;).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)