pátek 4. dubna 2014

Student knihomol 2 - Březen 2014



Projekt vymyslela Catty. Více informací ZDE.

Rozhodla jsem se, že tenhle typ článku začnu trochu víc rozepisovat a udělám na každou přečtenou knihu takový shrnutí.


Tenhle měsíc jsem toho přečetla opravdu málo, ale bylo to z toho důvodu, že v mým životě se stalo pár věcí a na čtení nebyla hlavně ta nálada, ale i trochu čas. Prostě měsíc Březen jsem měla hroznou smůlu snad na všechno a já doufám, že se to už nebude opakovat a bude jen líp :)).

Přečetla jsem: 
Prokletý dům - Rachel Caine (4/5)  RECENZE
Knížku jsem četla podruhé, abych si pak mohla přečíst další díly, protože jsem knihu docela zapomněla. A teď si myslím, že jsem ji na podruhé ani číst možná neměla, protože jsem z ní byla poprvé docela nadšená a na podruhé mě už trochu zklamala a moc mě to nebavilo i tak jsem zvědavá jak to bude pokračovat.

Legenda - Marie Lu (4/5)  RECENZE
Knížka se mi překvapivě líbila moc a taky jsem z ní byla moc spokojená. Tato série je další dystopie a já si prostě musím přečíst úplně každou dystopii. Ani si popravdě nepamatuji, že by mě nějaká hodně zklamala. Všechny mají něco do sebe, i když je pravda, že jsem jich už pár přečetla, takže občas se ty děje malinko opakují už, ale každá dystopická série je o něčem jiném proto nemám ráda když se srovnávají. Děj mě hodně zaujal, bylo to hodně napínavý a já jsem zvědavá na další díl. Tuhle knihu určitě doporučuji přečíst :).


Zakázaná přitažlivost - Kateřina Petrusová (5/5)  RECENZE
Miluju tuhle série prostě :D. Hrozně moc jsem se těšila na další volné pokračování a byla jsem z něho tak nadšená, že jsem si chtěla přečíst celou sérii úplně znova :). Pravdou je, že tenhle díl je ze všech nejslabší, ale i tak je prostě dokonalý. Četlo se to rychle až jsem pomalu nevěděla, že už jsme vlastně na konci. Teď si jenom přeji aby od Katky vyšla brzo další kniha, tuhle autorku jsem si hodně oblíbila, protože píše skvěle. A Fragmentu musím pochválit skvělé obálky celé série, moc se jim povedli. 

Obyvatel - Francis Cottam (3/5)  RECENZE
Na knihu jsem se docela těšila, protože přeci jen tenhle žánr moc nečtu, ale chtěla bych ho začít víc číst. Ale celkově mě kniha zklamala, skoro celou dobu se nic nedělo a až ke konci se to víc rozjelo. Jediná výhoda téhle kniha byla ta, že se četla opravdu dost rychle, takže i když mě děj moc nezaujal, tak jsme ji měla přečtenou celkem rychle. Určitě si něco z tohoto žánru ještě někdy přečtu, ale asi se už nebudu tolik těšit, abych zas nebyla zklamaná.

Celkem 4 knihy a 1067 stran.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)