sobota 26. dubna 2014

On my wishlist (32)


Meme pořádá Book Chick City.

Cílem meme je každou sobotu (nebo alespoň nějakou sobotu) ukázat knihu/y, které bychom si přáli mít. Můžou to být knihy staré, nové nebo i ty které ještě nevyšly.




16 komentářů:

  1. Síce som nečítala ani Zlodejku kníh, ale táto vyzerá tiež zaujímavo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli jsi nečetla Zlodějku knih tak top určitě naprav a přečti si ji :), tak kniha je vážně skvělá :).

      Vymazat
  2. Kniha je totálne božská ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta obálka je fujky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se docela líbí, přijde mi že bude dobře pasovat k ději :).

      Vymazat
  4. Knihu jsem si chci taky přečíst :) obálka mě nějakým zvláštním zpusobem děsí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ze začátku měla ten pocit :D, ale jak už jsem ji viděla celkem dost, tak už mi přijde normální :))).

      Vymazat
  5. Chcem! A veľmi. Už som ju mala mať, ale nejako to nevyšlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak časem ji třeba budeš mít určitě :)).

      Vymazat
  6. kniha je super, i když ze začátku jsem z ní nebyla nadšená, ale postupně jsem si ji oblíbila čím dál víc a teď ji klidně každému doporučím. ale osobně jsem ráda, že jsem první přečetla Posla a teprve pak Zlodějku. je tam pěkně vidět, jak se Markus Zusak posunul ve stylu psaní a vyprávění. pevně doufám, že u nás vyjdou další jeho knihy! :-)

    jinak ta obálka - mě se líbí a jak jsi psala, že myslíš, že bude pasovat k ději, tak máš naprostou pravdu. alespoň mě to tak připadalo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem o knize slyšela právě až po Zlodějce knih, ale tak já doufám že se mi bude líbit jako tobě :)). Sama teď doufám že vyjdou i další :)).
      A ta obálka sice jsem knihu nečetla, ale právě mě to tak napadlo že by to tak mohlo být :D.

      Vymazat
  7. Posla si chci taky přečíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, jsem zvědavá jak se bude líbit tobě :)).

      Vymazat
  8. Od Markuse jsem četla Zlodějku, ta byla dobrá, tak snad se brzy dostanu i k Poslovi. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji taky četla a je to úplně skvělá kniha, takže už jen proto si chci přečíst Posla. Jsem na to hodně zvědavá :).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)