pátek 4. dubna 2014

Na čekačce (Duben 2014)



Meme vymyslela Fierush

Cílem meme je vytvořit si seznam knih, které si chci přečíst za daný měsíc a hlavně se snažit to splnit.

Jelikož tenhle měsíc budou takové kratší prázdniny, tak bych chtěla dohonit to co jsem nestihla minulý měsíc a k tomu přečíst plno dalších knih :)).

Chci přečíst:
1. Tajemství upírů - L. J. Smith
2. Válečná nevěsta - Jiří S. Kupka
3. Zápisník jedné lásky - Nicholas Sparks
4. Easy? - Tammara Webberová
5. Dračí oči: Čarodějka - Kristina Hlaváčková
6. Monument 14 - Emmy Laybourne
7. Nebe v plamenech - Emmy Laybourne 
8. Talisman - Nicholas Sparks

2 komentáře:

  1. Začla si teda opravdu rychle číst. :) Já jsem nemocná takže dneska taky jsem začala číst a celkem mi to jde, zítra taky a pak Velikonoční prázdniny. :) Snad přečtu Nezapomenutelnou a Počkám na tebe. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No musím to dohonit z minulého měsíce, kdy jsem toho moc nepřečetla :D. Tak to máš taky dobrý na druhou stranu :), ale tak určitě to přečteš. Na Počkám na tebe se taky celkem těším až si přečtu :), jsem zvědavá jak se bude líbit tobě ;).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)