čtvrtek 20. února 2014

Spoutaní - Recenze


Kniha: Spoutaní
Díl v sérii: 2
Série: Temná akademie
Autorka: Gabriella Poole
Počet stran: 272
Nakladatelství: Fragment
Anotace: Před začátkem nového semestru se Darkova akademie stěhuje do New Yorku. Cassie už není jen nováčkem, který jen tápe. Stala se silnou osobností, odhodlanou skrýt svá tajemství. Poté, co byla přijata mezi Vyvolené, se musí vyrovnat se svými neuvěřitelnými schopnosti. Její láska ji přivádí do nebezpečí a zlovolný duch v jejím nitru získává stále větší moc. Zvládne se Casiie postavit mocným silám a nenávisti? Zachrání své přátele od strašlivého osudu, anebo je zahubí, aby spasila sama sebe? Kdekoli se objeví Darkova akademie, tam je smrt nablízku.

Něco o autorce: 

Narodila se v Glasgow a snažila se psát celý život. Ať už pracovala jako uvaděčka v divadle, obchodní asistentka, moderátorka v rádiu nebo barmanka. Když se přestěhovala na Barbados, živila se jako zpěvačka v irském baru a začala psát profesionálně. 
Později se přestěhovala zpět do Skotska - Morayshire se svým manželem a dvojčaty. Mají labradora, křečka, šílené kočky a nervní rybičky.




Může obsahovat spoiler!!

Druhý díl byl pro mě stokrát lepší než ten první. Přišlo mi, že se autorka ve psaní vylepšila, ale i tak to mohlo být ještě lepší, zkrátka tomu přece ještě něco chybělo. Kdo četl první díl a tolik se mu třeba nelíbil, měl by aspoň ještě zkusit ten druhý a třeba změní názor jako já. Kniha mě překvapila taky především proto, protože jsem se po prvním díle na tento těšila, ale zároveň i netěšila a ono je to i někdy i lepší se na knihu tolik netěšit, pak je to aspoň milé překvapení. Jak jsem se možná už zmínila, že styl autorky mi moc nesedl, tak v tomhle jsem v tomto díle už nějak neměla vůbec žádný problém.


Postavy.. Cassie tu mám pořád ráda a nějak jsem na ní nezměnila názor, jen mě malinko
ze začátku rozčilovala, ale celkově je to fájn postava, ale k mým nejoblíbenějším nepatří. V druhém díle se taky už více objevil Ranjit a tohle mi tak asi nejvíc chybělo nebo už nevím, proto jsem ráda, že tam byl a asi to bude moje nejoblíbenější postava celé knížky, ale nechci moc předbíhat před sebou mám ještě dva díly a nevím co tom hezkého udělá. A pravdou je, že mě na konci druhého dílu malinko naštval a já jen doufám, že se to srovná co nejdřív. Nejvíc kdo mě ale štval a koho po dlouhé době z postav asi nejspíš nenávidím je Jake, toho jsem měla po prvním díle fakt ráda, ale ve druhým co tam dělal (nechci spoilerovat) a psát se mi to ani nechce (kdo četl tak možná ví o čem mluvím a třeba i se mnou souhlasí), jen co mě malinko mrzí, že se ve třetím díle (možná i ve čtvrtým to nevím zatím) už se asi neobjeví, je to škoda podle mě, ale budu doufat, že se tam objeví a já ho nebudu tolik nenávidět, protože na druhou stranu ho nenávidět nechci.

Celkově moc nechápu čím mě tato kniha nadchla více. Příběh mi přišel celkem podobný
Hrozně mi to připomíná Ranjita (ten první) a Richarda :D
jako první, i když pár věcí se změnilo to je pravda. Knížka jako první díl byl trochu o ničem a až ke konci tam bylo více akce. Takže když se teď nad tím zamyslím, tak nevím, ale bavila mě prostě víc. A pořád mám takový pocit, že této knize něco chybí jen jsem nepřišla na to co. Závěr knihy byl napínavý a líbil se mi, i když tam toho podle mě mohlo být i víc.

Tahle série zatím nepatří k těm nejlepším co jsem kdy četla, ale svým způsobem ji mám ráda, protože námět mi přijde hodně zajímavý. Kdo nechce číst přímo nic náročného měl by si přečíst tuto knihu (sérii)!!!

Obálky
Anglická * Polská * Portugalská * Slovenská * Česká
Hodnocení obálky

Moje hodnocení 

Hodnocení v procentech
70 %

Tímto bych chtěla mockrát poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.
Knihu si můžete objednat ZDE.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)