sobota 1. února 2014

Na čekačce (Únor 2014)



Meme vymyslela Fierush


Cílem meme je vytvořit si seznam knih, které si chci přečíst za daný měsíc a hlavně se snažit to splnit.

Chci přečíst: 
1. Vampýrská akademie - Richelle Mead
2. Hrej hráčem - Emma Hart
3. Zatmění - Stephenie Meyer
4. Vyvolení (Temná akademie 1) - Gabriella Poole
5. Spoutaní (Temná akademie 2) - Gabriella Poole
6. Rozpolcení (Temná akademie 3) - Gabriella Poole
7. Prokletý dům - Rachel Caine
8. Outsider - Nikki Finn
9. Čarodějčina dcera - Adéla Rosípalová


Možná nějaká časem ještě přibude :D.

2 komentáře:

  1. Prokletý dům jsem četla před rokem a líbil se mi. :) Na Hrej hráčem se chystám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem Prokletý dům taky četla asi před rokem, jenže nějak nevím o čem to už bylo a chtěla bych si přečíst i další díly tak jsem si řekla, že by bylo lepší začít od začátku :)). A na Hrej hráčem se strašně těším :D.

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)