úterý 31. prosince 2013

Návštěva knihovny (2)



Meme vymyslela Michelle M.

Dlouho jsem do téhle rubriky nepřidala článek :/. Důvod je takový že s nástupem do školy jsem do ní přestala dá se říct chodit. Měla jsem doma plno svých knih a na ty z knihovny už nebyl čas :). Byla jsem tam akorát začátkem září pro povinnou četbu a od tý doby jsem tam jenom knížky vracela. 
V knihovně jsem byla někdy minulý týden a úplně jsem zapomněla přidat článek, vzpomněla jsem si na to díky fotkám který jsem viděla asi včera v mobilu a řekla jsem si že do konce tohle roku přidám článek ;).
Knih není moc.. ale kdybych si jich zase vzala moc tak bych je nestihla přečíst (i tak si myslím že to nestihnu :D).

A jaké knihy to jsou??



Vampýrská akademie - Richelle Mead
Rozhodla jsem se že si dám před filmen re-reading.. i když jsem knihu četla před půl rokem :D. Jinak na film se strašně těším :). Bojím se jedné věci a to takové že až si přečtu tento díl, že v tom budu chtít pokračovat :D (knížka/série je totiž strašně návyková :D), ale to jsem v plánu neměla. Čas na to mít nebudu to vím jistě, budu to muset nějak vydržet a snad mě to časem pustí :)).



Za zrcadlem - Alina Bronsky
Tahle knížka mě strašně hezkou obálku.. naživo ale vypadá ještě líp. Na knihu jsem strašně zvědavá nevím co od mám čekat.



Ranní červánky - Tanja Heitmann
O téhle knížce jsem před půjčením ani neslyšela, ale anotace mě tak trochu zaujala (i když teď už ani nevím o čem kniha je :D). Možná ji stihnu přečíst :).



Sundej mi měsíc - Gregory Hughes
Na tuhle knížku se těším. Už podle obálky vypadá že to bude spíš taková zábavnější kniha. :)



Všechny knížky ;)

A já vím tímto taky chci popřát šťastný Nový rok ;) a užijte si Silvestr  :).

3 komentáře:

  1. Jé, Vampýrská akademie! ♥ Na film se také těším, pevně doufám, že ho nepodělali. Herec, který hraje Dimitrije, se mi nelíbí a vůbec mi do filmu nepasuje. :(
    Jinak kniha Za zrcadlem vypadá skvěle, snad se k ní někdy dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já taky doufám :/ :D. Dimitrij mi na herce zpočátku taky moc nesedl :/ ale postupem času jsem si na něj zvykla a už mi tolik nevadí :).

      Vymazat
    2. Ak ti nepasuje len Dimitrij je dobre... Podľa mňa je des celý film a to len podľa trailerov... -_-
      Ale knihy sú fajn :)

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)