úterý 24. prosince 2013

Hunger Games: Síla vzdoru - Recenze


Kniha: HUNGER GAMES - Síla vzdoru
Díl v sérii: 3
Série: Hunger Games
Autorka: Suzanne Collins
Počet stran: 344
Nakladatelství: Fragment
Anotace: Katniss Everdeenová, dívka v plamenech, přežila, ale její domov byl zničen. Hurikán unikl. Katnissina rodina je v bezpečí. Peetu zajal Kapitol. Třináctý kraj skutečně existuje. Vypuklo povstání. Katniss záměrně zachránili z arény krutých a krvavých čtvrtoher a bez jejího vědomí ji už před dlouhou dobou zapojili do revoluce. Třináctý kraj vystupuje ze stínů a plánuje svrhnout Kapitol. Zdá se, že všichni o pečlivě připraveném plánu vědí – s výjimkou Katniss. Úspěch povstání závisí na její ochotě stát se pěšákem, přijmout odpovědnost za nespočetné životy a změnit budoucnost Panemu. Kvůli tomu musí odsunout stranou svoji zlost i nedůvěru. Musí se stát symbolem revoluce – reprodrozdem – bez ohledu na to, že cena může být hodně vysoká.


Něco o autorce:
Suzanne Collinsová se tvorbě pro děti věnuje už od roku 1991, kdy začala psát scénáře k televizním pořadům pro děti, například Clarissa Explains it All nebo Clifford´s Puppy Days. Několik pořadů, na nichž se autorsky podílela, bylo nominováno na prestižní televizní cenu Emmy. 
Při práci na dětském pořadu Generation O! se setkala se spisovatelem Jamesem Proimosem, který ji přemluvil, aby zkusila napsat také nějakou dětskou knihu. 

BOOK TRAILER


Může obsahovat spoiler!!

Třetí a poslední díl, byl odlišný od minulých ale přesto kniha nezklamala spíš mile překvapila :). Nevím proč většina bere třetí díl jako nejslabší, protože já jsem knihy hodnotila skoro nastejno a musím říct že tenhle poslední díl se mi snad líbil nejvíc, protože byl pro mě nejvíc napínavý.
Kniha se četla rychle a proto jsem ji přečetla celkem rychle a nejradši bych ji četla znovu.


Čeho mi bylo nejvíc líto bylo to že tam umřelo pár postav které jsem opravdu měla ráda. Nejradši bych je vám tu vyjmenovala abych mohla ke každé něco říct, ale to nemůžu protože to byl fakt hodně velký spoiler i když většina knížku už četla, třeba se někdo takový ještě najde kdo to nečetl.
Postavy.. Objevovali se tam postavy s předešlého dílu a přibylo jen pár nových postav.

Závěrem můžu říct že tato série je dokonalá a že stojí za přečtení, takhle originální knížku (sérii) s originálním
náměť jsem ještě nečetla a knížku by si měl přečíst každý.. nejen milovníci knih :).

Jinak konec knihy mě malinko překvapil, ale malinko jsem tušila jak to dopadne. Popravdě nevím co si mám o tom konci myslet.. jestli skákat radostí a nebo být spíš trošku zklamaná. Zklamaná asi z toho důvodu že jsem chtěla trochu jiný konec, ale nemohlo to být přeci tak jak jsem si to představovala já :D. Myslím si teda, že to autorka ukončila dobře :-), a na celé sérii mě mrzí jenom jedna věc a to ta že tam umřelo pár postav které jsem měla opravdu ráda.

Obálky


DOPORUČUJI!!!

Hodnocení obálky

Moje hodnocení

Hodnocení v procentech 
96 %

Tímto bych chtěla mockrát poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.
Knihu si můžete objednat ZDE.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)