pondělí 18. listopadu 2013

Životy, které jsme ztratily - Recenze


Kniha: Životy, které jsme ztratily
Díl v sérii: 2
Série: Padlý svět
Autorka: Megan Crewe
Počet stran: 268
Nakladatelství: Egmont
Anotace: Druhá část dystopické trilogie Padlý svět a pokračování knihy Tak padne náš svět
Tajemný virus téměř zničil malou ostrovní komunitu, v které Kaelyn dosud žila. Po měsících přísné karantény připlouvá k ostrovu první loď z pevniny. Ale přestože Kaelyn má velkou radost, že opět vidí svého přítele Lea, zprávy, které přináší, nejsou vůbec dobré. Virus zdecimoval i pevninu a lidé tam potřebují pomoc stejně zoufale jako ostrované. 

Něco o autorce: 
Megan Crewe se narodila v kanadském Torontu kolem konce roku 1980 a vyrůstala zde s 
rodiči a mladším bratrem. Vždycky milovala příběhy - když byla malá, žebrala po tátovi čtení oblíbené knihy "s hlasy," což znamenalo, že každá postava měla jiný hlas. A tak nebylo překvapením, že netrvalo dlouho, než začala tvořit své vlastní příběhy. Fantasy, sci-fi a nadpřirozené ji fascinovalo celý život, což je pravděpodobně důvod, proč tyto žánry jsou u jejích knih nejčastější.
Nyní stále žije v Torontu, s manželem a třemi kočkami. Pracuje jako behaviorální terapeut pro děti a mládež se speciálními potřebami. Ve volném čase cvičí kung-fu a ráda cestuje. Už cestovala do Velké Británie, Číny, Itálie, Japonska, Francie, Nizozemska a Turecka.

BOOK TRAILER


Může obsahovat spoiler!!!

Virus zabil skoro všechny na ostrově. Poté se nečekaně vrací Kaelyn kamarád Leo, který opustil ostrov před virusem. Kaelyn se taky dovídá nečekanou situaci.. virus postihl i pevninu. Jednoho dne se Kaylen dostane do tátovi laboratoře a dozví se něco šokujícího, její táta nejspíš vymyslel vakcínu proti viru. Proto se Kaelyn rozhodne, že odjede na pevninu a aby našla někoho, kdo toho dokáže vyrobit pro více lidí. Jenže nečekala, že situace bude na pevnině až tak vážná a začíná se bát jestli se někdo takový vůbec ještě najde..


Dostala jsem se konečně k druhému dílu a jsem za to ráda. Knížka nezklamala spíš mile překvapila. Úžasná
knížka u které dokážete být napnutý od začátku až do konce, ne-li ještě potom. Celá knížka se nesla skoro pořád ve stejném duchu a přišlo mi, že se kvůli tomu toho moc za celou knížku nevyřešilo a snad se to všechno dořeší ve třetím díle, ale i tak to autorka dokázala moc dobře zdramatizovat aby příběh nebyl až tak jednoduchý.. 

Postavy.. Kaelyn jsem si snad oblíbila ještě víc než v prvním díle.. to o co se snažila, obdivuju ji,  u mě by to asi nebylo moc možné..
 Ve druhém dílu můžeme také najít novou postavu Lea, Kaelyn sice o něm mluvila již v prvním díle, ale to nebylo ono spíš proto, protože mi Kaelyn ukázala spíš jeho horší stránku (popravdě netuším proč). Tohle si teď rozhodně už nemyslím, je to fajn kluk jak to s ním bude dál..


Když se porovná první a druhý díl je to úplně něco jiného. U toho druhého dílu byl pro mě víc napínavější a
občas jsem se bála co se stane a co se bude dít dál.
Závěr knížky.. no tak tady právě nevím co si mám myslet, jestli být naštvaná nebo skákat radostí, že to byla úplně úžasná knížka. Když to vemu od každýho si vezmu trochu. Naštvaná jsem z toho důvodu, že to skončilo sakra moc otevřeně a musím nejspíš nějakou dobu čekat na další díl.

Obálky
Jednoduché, ale přitom moc pěkné :).
Originální x Česká x Španělská x Německá

Slovo závěrem..
Prostě úžasná knížka, která stojí za přečtení, oba díly se mi líbily moc a nechci ani srovnávat který byl lepší. Doporučuju přečíst!!! A doufám, že si pak uvědomíte, že dystopie je to nejlepší co jste kdy četli ;).

Hodnocení obálky

Moje hodnocení

Hodnocení v procentech
95 %

Tímto bych chtěla mockrát poděkovat nakladatelství Egmont za poskytnutí recenzního výtisku.
Knihu si můžete objednat ZDE.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)