Zrádný anděl - MiniRecenze

Kniha: Zrádný anděl
Autorka: Ulrike Bliefert
Edice: THRILLER
Počet stran: 184
Nakladatelství: Fragment
Anotace: Leonie tráví prázdniny společně s rodiči, kamarádkou Maike a malým bratrem. O nejmladšího člena rodiny se má během dovolené postarat místní dívka Sonja, ke které se Maike začne od začátku chovat podezřívavě. Leonie to nechápe a považuje za přehnané. Sonja však něco tají. Jaká je její minulost? Co je vůbec zač ta dívka s tváří anděla? Pokud Leonie neodhalí děsivou pravdu včas, budou všichni ve velkém nebezpečí.

Ulrike se narodila 18. září 1951 v Düsseldorfu. Je německá autorka, herečka a navíc členka Německé filmové akademie. Po střední škole začala studovat angličtinu, němčinu a divadelní umění na univerzitě v Kolíně nad Rýnem, současně studovala herectví a absolvovala několik stáží v oblasti režie, scénografie a kostýmu. Ulrike je nezávislá filmová a televizní herečka, píše scénáře a krátké detektivní příběhy a romány.

Může obsahovat spoiler!!!

Můj názor: Tento „díl“ mám zatím ze všech nejradši. Pravda, ale je, že pro mě byl jeden z
nejvíce předvidatelných. Ale všechnu pravdu se dovíte až skoro na konci knihy, takže se do toho nebojte jít ;). Z knížkou jsem a byla moc spokojená a moc se mi líbila. Ke konci knihy jsem se málem rozbrečela (doteď jsem ani nepochopila proč vlastně) a nejvíc mě štve, že já jsem byla tak pitomá a já ji to uvěřila, nechci spoilerovat, tak to nebudu rozvádět, ne všichni knížku četli :)). Z postav jsem si nejvíc oblíbila, samozřejmě koho jiného než Leonie!! Byla mi sympatická a přišla mi hodně statečná :). Z koncem knihy jsem byla velmi spokojená a upřímně se to nestává často, protože mnoho knih má více dílů a konec bývá často otevřený :)). Skončilo to tak jak mělo a žádný otevřený konce (o tom jsem už mluvila/psala) :). Konec byl napínavý a nemohla jsem se od toho vůbec odrhnout takže +autorce jak to všechno uzavřela ;) a styl kterým je knížka napsaná mi taky vyhovoval :)).

Slovo závěrem..
Dvěma slovy by to mohlo stačit, ne? DOPORUČUJU PŘEČÍST!!!!

P.S. Knize jsem sice dala 4 hvězdičky, ale je to silnější čtyřka!