středa 28. srpna 2013

Waiting on Wednesday (8)



Cílem meme je každou středu ukázat knihu, kterou si chceš přečíst.


Na křídlech 
Annie Daltonová

Anotace: Melanie má poslání... Melanie není žádný obyčejný anděl. Jak by bylo vám, kdybyste skončili v nóbl Andělské akademii a měli se učit o aurách a týmové práci, když se ve skutečnosti zajímáte jen o módu a kluky? Jasně, její andělský šatník je bezvadný, ale když je jednou anděl, má snad nárok vypadat božsky, ne? To, co ji děsí, je všechna ta práce. Když však Mel vyrazí na svou první záchrannou výpravu do Londýna za druhé světové války, uvědomí si, že možná poprvé přišla na něco, v čem je skutečně dobrá... 


Asi se teď někdo možná diví proč si chci zrovna přečíst takovouhle knížku, a k tomu je to knížka pro mladší čtenáře!! Důvod je takový, že já jsem ji četla myslím někdy v šesté třídě a knížka mě strašně moc bavila, ale já jsem ji ani nedočetla, teď mi to celkem mrzí a chtěla bych si přečíst všechny díly, uvidíme jestli mě to bude bavit jak před tak cca čtyřmi roky. Doufám, že se k ní dostanu brzo :).

2 komentáře:

  1. Tuto knížku jsem vídala v knihovně, když jsem tam chodila.. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo já taky, a teď bych se k ní chtěla vrátit :).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)