neděle 11. srpna 2013

Letní knižní výzva - AKTUALIZACE (7)




Tento projekt vymysleli Zuzzi a Táňa.

Jak tak koukám prázdniny utíkají jako voda :o). I přesto že jsem jednu knížku četla 6 dní!! skoro až k neuvěření :), jsem za tento týden přečetla 4 knihy (výhoda byla ta že nebyly moc dlouhé :D). Pravda je že jednu jsem spíše dočetla :)). A teď budu číst knížku na kterou se těším, a ani nevím proč (Stmívání). Teď už vím že bych těch 20 knih měla dát a mám z toho radost, protože konečně se mi podaří možná něco splnit. No jen aby abych tu dvacítku ještě nepřeskočila :).

Jinak jsou to knížky Dar vlka, Motýlí křídla, Zrádný anděl a Výkřik do tmy (z téhle knížky mám zvláštní pocit ještě teď).


1. Rozum a cit - Jane Austen
2. Malé ženy - Louisa May Alcottová
3. Anatomie duchů - Andrew Taylor
4. Divergence - Veronica Roth
5. Sejdeme se v nebi - Šářka Junková
6. Radleyovi: Upíři odvedle - Matt Haig
7. Drakie - Sophie Jordan
8. Nádherné bytosti - Kami Garciová, Margaret Stohlová
9. Pod nekonečnou oblohou - Veronica Rossi
10. Cesta věčnou nocí - Veronica Rossi
11. Výjimečná - Kristin Cashore
12. Dar vlka - Anne Rice
13. Motýlí křídla - Veronica Bicker
14. Zrádný anděl - Ulrike Bliefert 
15. Výkřik do tmy - Manuela Martini
16.

 

 


 

 

 

Docela dost jsem toho už přečetla :)). A co vy jak jste na tom se čtením :o).

2 komentáře:

  1. Koukám,že máš novej vzhled. Moc pěknej.. :)) To už jsi jako ty 3 knihy přečetla? Jak to stíháš za 3 dny.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)), Jo jo přečetla, oni nejsou vůbec dlouhý a jsou moc pěkný, jinak mimochodem Výkřik do tmy jsem četla 2 dny, protože to bylo trošku delší, takže celkem za 4 dny :)).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)