středa 7. srpna 2013

Drakie - Recenze


Kniha: Drakie
Díl v sérii: 1
Série: Drakie
Autorka: Sophie Jordan
Počet stran: 296
Nakladatelství: CooBoo
Anotace: Jacinda od malička žije s cejchem výjimečnosti a ví, že každý její krok je sledován. Touží ale po svobodě rozhodovat se sama za sebe. Když poruší nejposvátnější zásadu svého druhu, skoro za to zaplatí životem. Zachrání ji krásný cizinec, který byl poslán, aby lovil takové, jako je ona, potomky draků, kteří na sebe dokážou vzít lidskou podobu. Jacindina rodina je nucena uchýlit se do světa smrtelníků, kterému není lehké se přizpůsobit...


Něco o autorce: 
Sophie Jordan vyrostla v hornaté krajině Texasu, kde fantazírovala o dracích, válečnících, královnách a princeznách. Sophie je bývalý středoškolská učitelka angličtiny, ale také autorka bestsellerů dle New York Times a USA Today. Nyní žije v Houstonu se svou rodinou. Když se to nepíše, tráví svůj čas rozebíráním děje s kýmkoli, kdo je ochotný poslouchat, a plnění jejího DVR pravými krimi příběhy a reality show. Sophie také píše paranormální romance pod názvem Sharie Kohler.


BOOK TRAILER




Může obsahovat spoiler!!!

Jacinda žije celkem poklidný život ve svém kmeni, ale až do té doby kdy se ve dne převtělí na draka a za to ji málem chytí lovci. Zachrání ji pohledný lovec a ona
nepochopila proč to udělal. Kmen ji chce dát za tohle trest, který se sama nedozví, protože matka chce odjet z kmene. V novém městě - v nové škole ho potká. Sblíží se s ním a postupem času vlastně zjistí co je ona vlastně zač. Málem na to doplatí ona i kmen. Proto musí Willa opustit. A co bude dít dál??




Proč jsem si knihu chtěla přečíst?
I když už dávno vím že se tohle nemám dělat, přesto to pořád dělám :). Zpět k otázce - chtěla jsem si ji přečíst, protože mě zlákala obálka :), koho taky ne :D.

Co říct ke knize. Na knize se mi líbil autorčin styl psaní, a kniha je moc hezky napsaná. Děj, který autorka vymyslela se mi moc zalíbil a ráda si přečtu další dva díly. Sice draky
moc nemusím, ale tahle knížka se mě získala, po přečtení se stala mojí srdcovkou.

Kdo knihu četl ví, že se zde taky objevuje milostný trojúhelník. Mě ale přijde že zas
takový trojúhelník to není, protože jenom přece Cassiana si jako by musí vzít, natož Willa miluje :D. No jsem zvědavá jak tohle dopadne. Jacinda mě ze začátku docela dost rozčilovala a docela se divím že měl Will takovou trpělivost s ní, protože on ji chtěl a ona si zase nechtěla s ním nic začít. Jak tohle mohlo asi skončit :D. Jinak Willa jsem si oblíbila hned jak se v knížce objevil. Nejvíc mě štvala Jacindina matka, to co jí udělala si myslím že nebylo správné.







Prostředí kde se příběh odehrával se mi moc nelíbilo, protože to bylo celkem obyčejné město, ale na začátku knihy si mi líbilo prostředí kde Jacinda vyrůstala a žila předtím a to ve svém kmeni a okolí přírody :). 

Tato kniha mě hodně, ale fakt hodně navnadila abych si přečetla knížku Eragon, sice tyto dvě knihy nemají skoro spolu nic společného, kromě teda draků v které se obdivují v obou
knížkách, a proto mě to láká si to přečíst :)).



Hrozně by zajímalo jak by tuhle knihu zfilmovali a kdyby se to opravdu třeba za pár let stalo byla bych fakt ráda. Zajímalo by jak by se třeba Jacinda převtělila na draka (zatím je to jenom v mých představách). Možná se dočkáme..



Něco málo k obálkám...
Obálka je stejná jako originální a za to jsem fakt ráda :), protože obálka je úžasná. 


Poté co jsem hledala ještě obálky této knihy, jiných států jsem našla Holandskou (Nizozemsko) a ta se mi taky hodně líbí :).


Slovo závěrem..
Úžasná knížka, která stojí za přečtení. Pro mě to byla taková oddychovka na léto a moc ráda si přečtu další dva díly ze série. Je zajímavé že k této knize nemám žádnou výtku :D. DOPORUČUJI!!!

Hodnocení obálky


Moje hodnocení


Hodnocení v procentech 
  
96 %

2 komentáře:

  1. Holandská obálka vypadá opravdu pěkně. Knížku bych si ráda pořídila a přečetla. Už o ní přemýšlím docela dlouho.. :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)