pátek 16. srpna 2013

Cesta věčnou nocí (1. část) - Recenze


Kniha: Cesta věčnou nocí
Díl v sérii: 2 (1. část)
Série: Nebe
Autorka: Veronica Rossi
Počet stran: 224
Nakladatelství: Knižní klub
Anotace: Od chvíle, kdy se Árie dozvěděla o smrti své matky, uplynulo už několik měsíců. I Perry už je nějakou dobu Krvepánem a dívka o něm nemá žádné zprávy. Nyní se však mají znovu setkat. Po tomto okamžiku oba nesmírně touží, a skutečně jsou naplněna všechna jejich očekávání. Tedy aspoň zpočátku. Bývalá Osadnice však není Perryho druhy přijata nijak laskavě a kmen se začíná bouřit. Éter bouří každým dnem víc a víc a jediným příslibem bezpečí je Poklidná modř. Je však tento bezpečný přístav skutečný?

Něco o autorce:
Veronica Rossi se narodila v Rio de Janeiru, Brazílie. Vyrůstala a žila v různých zemích a 
městech po celém světě, nakonec se usadila v severní Kalifornii se svým manželem a dvěma syny. Absolvovala bakalářské studium na UCLA a poté pokračovala ve studiu výtvarných umění na vysoké škole v Kalifornii. Když nepíše nebo nemaluje, honí se za svými chlapci, kteří ji umí rozesmát každý den.

Její první knihou je Pod nekonečnou oblouhou. Zahraniční práva na tuto knihu byly prodávány do více než dvaceti pěti zemí. Filmová práva získal Warner Bros.




BOOK TRAILER


Může obsahovat spoiler!!!

Árie a Perry se spolu po pár měsících znovu shledají, ale jen na chvíli. Perry se stal mezitím Krvepánem a Árie musí najít Poklidnou modř. Perry ji odvede do svého kmene, ale ostatní nejsou moc zpokojeni. Proto se Árie rozhodne odejít s Roarem, aby našla Poklidnou modř a Roar sestru Perryho - Liv. Perry je z toho zdrcen, ale snaží se chránit svůj kmen. Jak to všechno jenom může dopadnout??


Nevím moc co říct ke knize, protože je to jenom první část, takže možná to nebude nijak dlouhý :-).

Stejně jako první díl se mi knížka líbila :). U druhého dílu byla výhoda to, že jsem knížku chápala, natož u prvního to bylo... , jinak knížka mě trošičku (ale fakt jenom trošičku :D) zklamala, protože je to jenom první část a já už chci sakra druhou část!!!

Pokračování knihy bylo zajímavé a netušila jsem, že se kniha bude tak trochu lišit od jedničky. Jsem strašně
zvědavá jak tenhle díl dopadne (teda i celkově :D) a moc se těším na to co si autorka ještě pro nás přichystala do třetího dílu.. Jen doufám, že to dopadne dobře a tak trochu jak bych si přála já :DD. Tuhle sérii jsem si oblíbila a zamilovala se do ní :). Kdo má tolik rád dystopie jako já, tak neváhejte si přečíst tuhle sérii. Mě se popravdě moc do téhle série nechtělo, ale rozmyslela jsem si to a jsem za to ráda. Kniha nezklamala, spíše mile překvapila.

Slovo závěrem..
První díl se mi líbil víc to je pravda, ale i tak ho můžu jenom doporučit. A co mi strašně vadí (což ani nevyřeším), že změnily obálku, první nechají a druhou tak pokazí!!

P.S. Recenze asi není moc dlouhá ale víc k tomu vážně nemám co říct :DD.

Hodnocení obálky



Moje hodnocení



Hodnocení v procentech

87 %

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)