úterý 13. srpna 2013

15 day reading challenge - Úvod



Projekt který vymyslela Roxanne.

Více informací najdete ZDE.

Článků udělám 2 a to úvodní a závěreční, ale postupně budu úvodní článek aktualizovat.

Počet stran: 1768 Počet knih: 5

Day 1, 10 stran - splněno
Už od neděle čtu knížku Stmívání, teď nebyl čas moc číst, dneska jsem přečetla 30 stránek, ale rozhodně 100 stránek ještě přečtu.

Day 2, 20 stran - splněno
Dneska jsem dočetla knížku Stmívání a upřímně mě mile překvapila, zbývalo mi přesně 171 stránek a zvládla jsem to ani ne za odpoledne :)). Rozhodně dneska začne číst druhý díl Nový měsíc a moc se na knížku těším :).

Day 3, 30 stran - splněno
Pořád čtu knížku Nový měsíc a celkem se mi líbí, ale jednička pro mě byla zatím lepší, holt Edwarda jsem si v knížce oblíbila moc a teď mi v knížce dost chybí :/ (doufám že tohle není spoiler!!), vím jak by to mělo skončit takže doufám že to tak nějak podobně skončí :)).

Day 4, 40 stran - splněno
Dneska jsem dočetla knížku Nový měsíc a celkem se mi líbila, ale pro mě byl první díl prostě lepší :D. Dneska bych chtěla ještě rozečíst knížku Proměněna za soumraku a na knížku se moc těším, protože druhý díl byl prostě strašně super ;)).

Day 5, 50 stran - splněno
Dneska jsem četla hodně ale hodně málo.. přečetla jsem jenom těch 50 stránek, pořád čtu Proměněna za soumraku :D.

Day 6, 60 stran - splněno
Dnes jsem se rozečetla celkem hodně, skoro 200 stránek jsem už přečetla a knížka mě dost baví, pořád se to týká knížky Proměněna za soumraku, i když co mě na téhle knížce hrozně štve je milostný trojúhelník (kdo četl ví o čem mluvím), doufám že to nejpozději do zítřka přečtu, protože už se nemůžu dočkat na knížku kterou se chystám číst :DD.

Day 7, 70 stran - splněno
No včera jsem si myslela, že knížku Proměněna za soumraku dočtu, ale nějak jsem včera nestíhala, takže dneska snad už jo :)), zbývá mi cca 100 stránek, to budu mít hned ;).

Day 8, 80 stran - splněno
Tak jsem již dočetla knížku Proměněna za soumraku a knížka byla pěkná, ale druhý díl se mi líbil víc :).. ještě včera jsem rozečetla Rezistenci a knížka se mi zatím líbí moooc :DD. Uvidíme jak na tom budu dneska.

Day 9, 90 stran - splněno
No včera jsem zase nějak moc nečetla, no nebylo moc času, a myslím že dneska to taky nebude o moc lepší, a nejlepší na to je, že i přesto mám pořád splněno a to jsem už psala celkem dost že nestíhám, doufám že nějak den mi tu radost nezkazí ;)). Jinak momentálně čtu Rezistenci a moc se mi líbí, je trochu jiný než první díl, je tam víc akce a napětí (teda pro mě), ale i přesto se mi víc zatím líbí první díl, no uvidíme.. co mi knížka přinese dneska :)).

Day 10, 100 stran - splněno
No dneska jsem zase moc nečetla, ale těch 100 stránek jsem dala!! Jinak momentálně čtu Rezistenci, a jenom doufám že to zítra dočtu, knížka je zatím moc pěkná :).

Day 11, 110 stran - splněno
Tak jsem konečně dočetla Rezistenci a knížka byla úžasná, určitě si ji přečtu znavu a doufám že bude film :D. Momentálně budu číst druhý díl série Hra lží a moc se na to těším :D.

Day 12, 120 stran - splněno
Tak dneska jsem rozečetla Hra lží, chtěla jsem to i dočíst, ale chtělo mi spát :), tak to snad dneska dočtu :)), a doufám že rozečtu další knížku.

Day 13, 130 stran - splněno
Dočetla jsem knížku Hra lží a knížka se mi moc líbila :). Zítra si chystám číst Léto, kdy jsem zkrásněla, a na tuhle knížku se celkem těším :).

Day 14, 140 stran - splněno
Rozečetla jsem knížku Léto, kdy jsem zkrásněla a knížka mě mile překvapila, doufám že to do zítřka dočtu.

Day 15, 150 stran - splněno
Tak dočetla jsem Léto, kdy jsme zkrásněla a ještě k tomu jsem rozečetla Bez tebe to není léto, doufám že ji zítra přečtu, i když o tom trošku pochybuju :).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)