pátek 26. července 2013

Sladká políbení (2)


Meme, které pořádá Syki.

Cílem pátečního meme je napsat romantický úryvek z knihy.

Kniha: Drakie
Autorka: Sophie Jordan


Může obsahovat spoiler!!!

Jeho slova mi znějí v uších jako ozvěna. Uhodil na citlivou strunu. Jsem si jistá, že se to všechno děje z nějakého důvodu. Že jsme se setkali, nejprve v horách a pak tady. Určitě to má nějaký důvod. Je za tím něco víc. Není to pouhá souhra náhod. 

„Tak to jsme na tom stejně.“

 Posune se ke mně. Jednou rukou mě obejme a přitáhne si můj obličej blíž. Nakloním se k němu, jako bych byla z vody, jako bych tála. 

„Měli bysme s tím něco udělat.

 Jen co se dotkneme rty, vzplane ve mně silný žár. Jsem tak vyvedená z míry, že se ani nehnu. Kůže se mi nadouvá, úplně mi v ní tepe. A v žilách taky.

 Kleknu si na sedadlo a chytnu Willa dravými prsty za ramena, abychom byli co nejvíc u sebe. Hladím ho po hladkých ramenou a pak mu rukama přejedu přes hrudník tvrdý jako kámen. Cítím, že mu srdce buší jako splašené. Krev se ve mně vaří, plíce se rozšiřují, začíná se v nich hromadit dým. Nedokážu se pořádně nadechnout nosem... nebo aspoň ne tak, abych zchladila rozžhavené plíce.

 Hladí mě po tvářích, ale pak se zarazí. V porovnání se mnou má kůži studenou jako led. Vášnivě ho políbím. 

 „Tvoje kůže,“ zašeptá mi těsně u pusy, „je tak...“

 Hltavě vpíjím jeho slova, jeho dotyky. Zavzdychám, protože nádherně chutná i proto, že se mi rozpálená kůže napíná. Protože na zádech cítím příjemné cukání. 

 Líbá mě studenými suchými rty. Přejíždí mi rukama po obličeji, po bradě, po krku. Pošimrá mě za ušima. Zachvěju se. 

„Máš tak hebkou kůži, tak teplou...“

 Vtom mi dojde, co to cukání znamená. To se probouzejí moje křídla. Takhle rychle připravená k letu jsem tady v Chaparralu ještě nebyla. Křídla mě tlačí, co nevidět se proderou ven. 

 Vykřiknu, vytrhnu se Willovi a rychle otevřu dveře. Bolestivě zalapám po dechu, škobrtnu a padnu koleny na trávník.


Nádherná knížka!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)