pátek 19. července 2013

Sladká políbení (1)



Meme, které pořádá Syki.

Cílem pátečního meme je napsat romantický úryvek z knihy.

Kniha: Divergence
Autorka: Veronica Roth


Může obsahovat spoiler!!!

„Dobře. Tak nejsi královna krásy, a co?“ Vtiskne mi polibek na tvář. 
„Líbíš se mi, jaká jsi. Jsi neuvěřitelně chytrá. Jsi odvážná. A i když teď víš o Marcusovi...“
Hlas mu změkne. „...nedíváš se na mě, jako bych byl zbitý štěně nebo tak něco.“
„Protože nejseš,“ podotknu.
 Chvíli se do mě vpíjí tmavýma očima a mlčí. Pak se dotkne mé tváře, nakloní se ke mně a zlehka mě políbí na rty. Řeka pod námi hučí, pěna mi vystřikuje až na kotníky. Usměje se a přitiskne mi rty na ústa.
 Nejdřív ztuhnu, nejsem si jistá sama sebou, takže když se odtáhne, jsem přesvědčená, že jsem udělala něco špatně nebo nešikovně. Ale on jen uchopí můj obličej do dlaní, přitlačí mi prsty na kůži a znovu mě políbí, tentokrát silněji, rozhodněji. Jednou rukou se ho chytím kolem krku a zajedu mu prsty do krátkých vlasů.
 Několik minut se na dně propasti líbáme. Všude kolem nás běsní rozbouřená voda. A když vstaneme a vezmeme se za ruce, uvědomím si, že kdybychom si oba zvolili jinak, možná bychom teď dělali totéž, jenom na bezpečnějším místě a v šedých šatech místo černých.

  (str. 237)

Tuhle knížku miluju!!! :DDD

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)