sobota 20. července 2013

On my wishlist (5)


Meme pořádá Book Chick City.

Cílem meme je každou sobotu (nebo alespoň nějakou sobotu) ukázat knihu/y, které bychom si přáli mít. Můžou to být knihy staré, nové nebo i ty které ještě nevyšly.

Dnes je knih celkem hodně ;).







Dvojí tvář - Kathrin Lange
Dotek chladu - Tamina Berger
Bezpečný přístav - Nicholas Sparks
Milý Johne - Nicholas Sparks
Než jsem tě poznala - Jojo Moyesová
Terapie láskou - Matthew Quick
To nejlepší z nás - Nicholas Sparks
Rozděleni časem: Bouře - Julie Crossová

Je toho celkem dost, ale pořád je mnoho knih které bych chtěla ;).

6 komentářů:

  1. Anonymní20/7/13

    Tak z tvého výběru se shodneme na Terapii láskou a Než jsem tě poznala :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny knihy vypadají velice zajímavě.Já bych si ráda pořídila Terapii láskou a Než jsem Tě poznala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem Terapii láskou viděla film a moc se mi líbil (zbožňuju toho herce :D) a proto si chci přečíst i knihu ;).

      Vymazat
  3. Tá Bouře vyzerá super 8)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)