pátek 5. července 2013

Měsíční nej - Červen 2013


Toto meme vytvořila Rodaw


Knihy, které jsem přečetly v daný měsíc zařadíme do různých kategorií.
Kategorie se můžou některé měnit podle knih.
U některé knihy se můžu stát že se v některé kategorii objeví vícekrát!!

Seznam knih ZDE.

Nejlepší kniha

Richelle Mead - Vampýrská akademie 6: Poslední oběť

Tato kniha byla tento měsíc nejlepší, protože mě kniha ani chvíli nenudila a rozhodně se k ní ještě někdy vrátím. Když jsem knihu začala číst chtěla jsem už být na konci, jenže když to pak doopravdy skončilo chtěla jsem číst tuto sérii znova :DD.




Nejslabší kniha
Rachel Wardová - Čísla 3: Nekonečnost

Kniha mě celkem nebavila pomalu i nudila, i když byla napínavá od začátku až celkem do konce :). Jak jsem již říkala/psala tento díl mi přišel již takový zbytečný a kdyby to byla jenom jedni kniha, která nemá pokračování tak bych ji ni nedočetla. Byla to ale kniha do série a chtěla jsem vědět jak to vlastně dopadne a chvílemi jsem se bála že to dopadne špatně jako první díl. Druhý ani třetí tak naštěstí neskončil. I když ten druhý možná trochu jo :)).


Nejlepší konec (rozuzlení)

Richelle Mead - Vampýrská akademie 6: Poslední oběť

Nerada se opakuji, ale do téhle kategorie se mi to strašně líbilo dodat. Líbilo se mi jak to vlastně všechno dopadlo a že to nedopadlo nějak špatně. Nechci spoilerovat jinak bych se tu rozepsala víc :DD.

Nejhezčí obálka

Laini Taylorová - Dcera kostí a dýmu

Tato kniha mě zaujala především krásnou obálkou. Já mám sice radši obálky grafického zaměření bez různých postav, ale tahle mě fakt nadchla. Kniha mě už tak nebavila, myslela jsem si že mě bude bavit trochu víc i když jsem věděla tak přibližně o čem kniha bude ;).




Nejhorší obálka

Rachel Wardová - Čísla 3: Nekonečnost

Zde se již taky opakuji, ale tahle obálka mě nenadchla a příběh taky ne. Přijde mi taková jednotvárná a nezajímavá :).






Nejakčnější kniha

Richelle Mead - Vampýrská akademie 5: Spoutáni magií

Takovou knihu jako tuhle jsem dlouho nečetla. Napětí a akce hned na začátku knihu a poté následovalo další. Je pravda že se to pak trochu vláčelo, ale mě tato kniha i přesto nadchla. Prostě nádhera :D.





Nejnudnější kniha


Christy Raedeke - Mayské proroctví 2: Hadí spirála

Ne že by mě tahle kniha doslova nudila to vůbec ne, ale z knížek které jsem tenhle měsíc přečetla to prostě je. Druhý díl této série mě celkem bavil i když jsem od toho čekala to co jsem čekala. Kniha je spíš pro mladší čtenáře. Mě na této knize nejvíc zaujal název Mayské proroctví proto jsem okamžitě sáhla pro první díl a docela jsem pak byla zklamaná, ale úplně nudná série to rozhodně není.


Nejzajímavější náměť

Laini Taylorová - Dcera kostí a dýmu

Tady mě nejvíc zaujalo kolik má autorka této knihy fantazie. Obdivuji kolik toho dokázala vymyslet, protože tohle bych já rozhodně nezvládla. Náměť byl pro mě dost dobrý, ale kniha mě moc nezaujala.





Největší překvapení 
Karel Čapek - Povídky z jedné a z druhé kapsy

Teď se asi trochu možná divíte že jsem vybrala takovou knihu/y, ale u mě bylo překvapení takové že jsem si myslela že mě kniha nebudu tolik bavit, protože jsem to musela číst do povinné četba a co týče povinné četby já je nesnáším, protože je tam slovo ,,povinná,,. Je to možná trochu divné, ale je to tak :D. Ale bylo to pro mě překvapení jak mě některé povídky pohltily a nechtěly pustit od čtení. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)