neděle 30. června 2013

Třicetidenní knihobraní - Kniha, u které bych vážně ocenila pokračování (15)



Meme, které pořádá VeEee. Více informací ZDE.

Tak je tu úplně poslední článek do třicetidenní knihobraní. Jsem ráda, že jsem všechno stihla tak jak jsem měla, ale bude mi to i chybět :).

15. Kniha, u které bych vážně ocenila pokračování

Pro mě téma lehké, pro někoho možná i překvapení. Kniha se jmenuje Hostitel.


Někteří se teď asi divíte, ale já jsem na tom byla stejně. Po shlédnutí filmu, jsem našla článek že Stephenie Meyerová plánuje napsat pokračování této skvělé knihy. Nejvíc mi na tom vadí že je to v nedohledu. V Česku to můžu vyjít až tak za 2 roky (to je jenom příklad), ale taky to nemusí vyjít vůbec. Dokonce jsem zjistila, že plánuje 2 DÍLY do trilogie. No uvidíme.. necháme se překvapit, co na nás autorka chystá :D. Kdo nevěří ať se podívá SEM

Doufám že se vám moje knihobraní aspoň trochu líbilo a já doufám že bude zase nějaký další skvělý projekt ;)). Mějte se :DD


4 komentáře:

  1. Hostitel je úžasná kniha! :)) Doufám,že pokračování výjde i v češtině.. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám, protože číst v angličtině to nechci :/ :)).

      Vymazat
  2. Videla som film, veľmi kvalitný 8) Na knihu sa chystám... raz, ešte sa k tomu neviem prinútiť 8D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, protože kniha je úžasná, pro měze začátku dost nepochopitelná :)

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)