čtvrtek 13. června 2013

Třicetidenní knihobraní - Kniha, která mě opravdu rozplakala (7)



Meme, které pořádá VeEee. Více informací ZDE.

7. Kniha, která mě opravdu rozplakala.

Toto téma bylo pro mě, malinko lehčí než to předchozí téma. Nakonec jsem vybrala knihu, kterou moc lidí nejspíš nezná. Kniha se jmenuje Spojení krve - Nicky Perry (Nicole Zvoníčková).



!!!Následujicí článek může obsahovat spoiler!!! Jenom na vlastní nebezpečí :).

Je to myslím moje první kniha, která mě rozplakala a nemohla jsem přestat. Tolik hrdinů umřelo a to jenom v jedné knize. To se mi ještě v žádné knize nestalo. Příběh byl pěkný, ale na mě ze začátku takový moc jednoduchý. Thomas mě rozplakal ze všech hrdinů nejvíc a nejhorší bylo že jsem nedokázala vůbec přestat. Kniha byla na mě až zbytečně moc tlustá a to říkám já která má knihy úplně nejradši :D. Prostě to bylo asi až do 300 stránky pořád dokola a pak to začalo být teprve napínavý a zdrcující. Víc se mi ani nechce říkat, protože ještě teď mi běží mráz po zádech co se tam stalo.

Druhou knihu kterou jsem se rozhodovala zde uvést by byla knih Vampýrská akademie 3 - Stínem políbená, ale nechtěla jsem tu uvést tu samou knihu. Ale bylo to něco podobného.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)