pondělí 10. června 2013

Třicetidenní knihobraní - Kniha, jejíž hlavní hrdinka je absolutně nemožná (5)



Projekt, který vytvořila VeEee. Více informací ZDE.

5. Kniha, jejíž hlavní hrdinka je absolutně nemožná.

No myslím si, že tohle je asi úplně nejtěžší téma ze všech :D. No nakonec jsem se rozhodla pro knihu Mayské proroctví - Zápas o osud lidstva: hrdinka CAITY.


Caity se mi ze začátku jako postava dost líbila, byla pro mě sympatická, milá a atd...V polovině knihy bylo pro mě Caity hrozně nemožná a zdálo se mi že nic neví a neumí, natož že je jí šestnáct. Ani nevěděla kde jsou Velikonoční ostrovy!! Ještě že jeto jenom smyšlená postava a nemusím se s tím lámat tolik hlavu ;). No doufám že se ve druhém díly zlepší i když o tom trochu pochybuji.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)