sobota 1. června 2013

Co jsem přečetla v měsíci Květen 2013?


V tomhle měsíci jsem přečetla 6 knih, celkem 1975 stran, což u mě není moc zvykem, ale já jich chci vždycky přečíst co nejvíc, protože plno jich mám před sebou a pořád vycházejí samé super knížky ;).

Tak teď co jsem přečetla:
Vampýrská akademie (Richelle Mead) 
Pro mě byl první díl trošku slabší než druhý díl ;). (Četla jsem to 4 dny. Je pravda že bych to přečetla i za dva dny ale nemůžu si pořád jenom číst :D)
Moje Hodnocení: ****/RECENZE
279 stran

Vampýrská akademie 2: Mrazivý polibek (Richelle Mead)
Jak už jsem jsme řekla pro mě byl druhý díl mnohem lepší než první, ale byl zas smutnější a napínavější. (Četla jsem to 2 dny)
Moje Hodnocení: *****
300 stran


Vampýrská akademie 3: Stínem políbená (Richelle Mead)
Pro mě zatím úplně nejlepší díl z celé série, časem to možná nebude :). U tohohle dílu mi i kápla slza kvůli tomu útoku, ale já už jsem taková, já se směju při každý kravině a brečím taky u každý kravině :). (Četla jsem to 3 dny)
Moje Hodnocení: *****
300 stran

Modrá krev (Melissa de la Cruz)
Mě se kniha celkem líbila, ale styl psaní mi moc nevyhovoval. Kniha se mi líbila míchanicí upíři, malinko historie a moderní doba. Kniha mi malinko připomínalo knihu Zrozena z popela (úžasná kniha), protože Jack a Mimi jsou sice jakoby sourozenci, ale musejí se vzít a žit spolu, tohle bylo skoro to samý v knize Zrozena z popela (tuhle knihu mohu jenom doporučit, i když je to od české autorky). Recenzi na tuhle knihu neplánuju. Možná v budoucnu až se přečtu další díl, aby to na sebe navázalo :). (Četla jsem ji pouhé 2 dny).
Moje Hodnocení: ****
240 stran

Inkarceron (Catherine Fisher)
Tak tahle kniha mě doslova dostala. Je pravda že začátek jsem vůbec nechápala, ale pak jsem se do knihy začetla a šlo to jako po másle :D. Někde jsem se dočetla že je to dystopie, ale lidi se chovají jako v minulosti (pro mě dost zajímavý). Recenzi taky neplánuju, možná až v budoucnu až přečtu další díl ;). (Četla jsem jí asi 4 dny).
Moje Hodnocení: *****
368 stran

Spojení krve (Nicky Perry)
Když jsem knihu začala, dočetla jsem se na konci knihy že autorka je Češka, což mě trošku překvapilo, ale mile :). Na tuhle knihu nejsou moc dobré komentáře. Někdo si myslí že je to jako Stmívání a někdo zase říká že je to blbost. Já se slovem Stmívání nemůžu souhlasit, mě to totiž jako Stmívání nepřijde. Pro mě v téhle knize bylo více napětí a mnohem víc lidí tam umřelo :/ (především ty které jsem měla nejradši, no to je jedno to tu nechci rozebírat). Mě se kniha líbila moc, ale je to autorčina prvotina a podle mě se má ještě co učit a byla bych ráda kdyby v tom pokračovala :). Kniha na můj vkus byla zbytečná moc dlouhá. Ze začátku se táhlo jako stará bačkora a posledních sto stránek bylo super, plné napětí, akce a plno dalšího.. (Četla jsem ji 6 dní, a přitom jeden den jsem jí nečetla vůbec :), byl to tehdy příšerný den :DD) Rozhodla jsem se že recenzi na tuhle knihu psát zatím nebudu.
Moje Hodnocení: ****
488 stran

(zde taky malá úprava)

2 komentáře:

  1. Modrou krev jsem četla. :) I další tři díly,co vyšly.. :))) 4 díl byl nejlepší. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to se mám na co těšit ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)